Inlägg från: ostarihavet |Visa alla inlägg
  • ostarihavet

BIM Juni 2017

Tumvante skrev 2017-06-12 22:01:26 följande:
    Tidigt jag fick sådär i fredags på BIM-4 nu är det mer synligt... men vill se mer o mer ökning.
    i princip blankt i morse, så ledsen nu :( 
  • ostarihavet
    ostarihavet skrev 2017-06-12 21:30:57 följande:
    Åh tack! Jag är faktiskt bara på äl + 7 ungefär.. sååå nervös, hoppas det är som du säger!!
    svagare i morse, i princip blankt :( :( händer det att man får starkare med kvälls/em.urin? 
  • ostarihavet
    Stenbock7 skrev 2017-06-12 18:41:10 följande:

Jag ser :) Sådär såg mitt ut innan BIM i april, tyvärr slutade det i missfall dock. Men vågar hälsa ett litet grattis. Testa igen imorgon, men vänta tills eftermiddagen för dom testen gav svagare resultat på morgonen (i alla fall för mig)

svagare, i principt blankt imorse :( känner mig supernere.... Är det sant att det kan vara starkare på kvällen/em? :( 
  • ostarihavet
    Milou3 skrev 2017-06-13 09:28:01 följande:
    Upp med hakan! Det är så tidigt än och som många skriver verkar test bli starkare mot em. Du är ju supertidigt ute! Men förstår känslan absolut.

Testa i kväll igen.
    Tack för dina peppande ord!

får göra det :) 
  • ostarihavet

Good morning ladies!

Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.

Återstår att se! Fortsättning följer!

6 dagar till bim, äl + 8 eller 9

• ostarihavet
    Stenbock7 skrev 2017-06-14 08:08:51 följande:

Jag ser :) När jag testade positivt med testlagret var det sådär svagt med morgonurin men lite starkare på eftermiddagar! (Dock MF i maj) Håller tummarna för en bra stegring. Här kom tyvärr mensen nu på morgonen..

Åh man får hoppas! Beklagar verkligen ditt missfall och den dumma mensen :( hoppas det tar sig snart! <3
  • ostarihavet
    Milou3 skrev 2017-06-14 08:59:01 följande:

Jag tror du är gravid! Vågar inte riktigt säga grattis än men på nedersta bilden ser man ju definitivt ett svagt streck! Spännande!!

Vågar heller inte hoppas för mycket men håller alla tummar och tår! Tack <3
  • ostarihavet

Spök va? Jag vet jag är kokko. Tilläggas skall att bilden är tagen efter ca 15 minuter samt att testet varit öppnat, det påverkar annars jag?
Svar på tråden BIM Juni 2017