-
i princip blankt i morse, så ledsen nu :(Tumvante skrev 2017-06-12 22:01:26 följande:Tidigt
jag fick sådär i fredags på BIM-4
nu är det mer synligt... men vill se mer o mer ökning. -
svagare i morse, i princip blankt :( :( händer det att man får starkare med kvälls/em.urin?ostarihavet skrev 2017-06-12 21:30:57 följande:Åh tack! Jag är faktiskt bara på äl + 7 ungefär.. sååå nervös, hoppas det är som du säger!! -
svagare, i principt blankt imorse :( känner mig supernere.... Är det sant att det kan vara starkare på kvällen/em? :(Stenbock7 skrev 2017-06-12 18:41:10 följande:Jag ser :) Sådär såg mitt ut innan BIM i april, tyvärr slutade det i missfall dock. Men vågar hälsa ett litet grattis. Testa igen imorgon, men vänta tills eftermiddagen för dom testen gav svagare resultat på morgonen (i alla fall för mig)
-
Tack för dina peppande ord!Milou3 skrev 2017-06-13 09:28:01 följande:Upp med hakan! Det är så tidigt än och som många skriver verkar test bli starkare mot em. Du är ju supertidigt ute! Men förstår känslan absolut.
Testa i kväll igen.
får göra det :) -
Lunchtest: jättesvagt, knappt synligt förmodligen Spök
Och blankt

-
Good morning ladies!
Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.
Återstår att se! Fortsättning följer!
6 dagar till bim, äl + 8 eller 9

-
Och förresten, stort grattis till er som plussat!!!!!!
-
Åh man får hoppas! Beklagar verkligen ditt missfall och den dumma mensen :( hoppas det tar sig snart! <3Stenbock7 skrev 2017-06-14 08:08:51 följande:Jag ser :) När jag testade positivt med testlagret var det sådär svagt med morgonurin men lite starkare på eftermiddagar! (Dock MF i maj) Håller tummarna för en bra stegring. Här kom tyvärr mensen nu på morgonen..
-
Vågar heller inte hoppas för mycket men håller alla tummar och tår! Tack <3Milou3 skrev 2017-06-14 08:59:01 följande:Jag tror du är gravid! Vågar inte riktigt säga grattis än men på nedersta bilden ser man ju definitivt ett svagt streck! Spännande!!
-

Spök va? Jag vet jag är kokko. Tilläggas skall att bilden är tagen efter ca 15 minuter samt att testet varit öppnat, det påverkar annars jag?