Inlägg från: Dropdeadgorgeous |Visa alla inlägg
  • Dropdeadgorgeous

BIM Juni 2017

isofija skrev 2017-06-15 10:47:03 följande:
    Det är ju svårt att inte känna så när man längtar, jag tänkte också så när vi började förra året. Sen blev man mer luttrad, det är nästan värst första månaderna när man inser att det kan ta tid på riktigt.

Men det kan ju gå vägen också! Finns ju inget som säger att det inte skulle funka!
    Sant så sant. Hoppas att pressen släpper så småningom så jag kan njuta lite också :) 
  • Dropdeadgorgeous
    regndroppe skrev 2017-06-15 13:15:23 följande:
    Bim -4 är egentligen alldeles för tidigt att testa. Vänta till bim-dagen och gärna några dagar till! Sen vad dina känningar beror på är ju svårt att säga, kan vara uvi, graviditet, eller något annat. Ibland spelar kroppen en spratt som man aldrig reder ut.

Jag var övertygad om att jag var gravid förra månaden, känslig för dofter, mycket molärk och illamående. Kräktes ordentligt fyra(!) gånger på nångra dagar... Jag var övertygad om att jag var gravid, men testen var negativa. Sen mådde jag bättre plötsligt och mensen kom punktligt. Så det var väl något annat...
    Jäkla kropp (hjärna) att lura en sådär! :P 
  • Dropdeadgorgeous

E

Jsundberg skrev 2017-06-15 16:15:41 följande:

Visst är detta negativt????? tycker mig ändå se något riktigt svagt ????

Tycker det ser negativt ut. Bilder är hemskt svårt alltså!
  • Dropdeadgorgeous
    TouchOfRed skrev 2017-06-15 18:56:58 följande:

Testade imorse, Bim-1. Men testet fungerade inte! Inget streck i kontrollrutan. Störigt. Så jag får vänta till imorrn och testa med det andra testet i förpackningen, hoppas det fungerar....

Fy vad frustrerande!!!
  • Dropdeadgorgeous

Bim den 25de, halsbränna från helvetet idag men inte kan ja ha gravid symptom än om det nu skulle va så?

Det roligaste är att om det inte hade varit för att vi planerar barn så hade jag inte reagerat alls o tänk "jäkla halsbränna"

• Dropdeadgorgeous
    becca90 skrev 2017-06-16 09:36:44 följande:

Bim idag och jag vaknar upp och mår bra, men helt plötsligt börjar jag må såååå illa och spydde 2 gånger och dålig i magen... måste pallra mig ner till apoteket!!

Någon som fått illamåendet på bim??

Åh, håll oss uppdaterade!
  • Dropdeadgorgeous
    heymary skrev 2017-06-18 17:52:45 följande:

Ah okej, så kanske det är! Man vill liksom bara veta om det är något eller inte, sjukt jobbigt att inte veta. Men vet du om hcg stiger ännu mer just vid bim och framåt jämfört med tiden innan dess? För jag har läst att de dubblas varannan/var tredje dag från start. Men könns ju som att det borde öka snabbare ju längre tiden går, jag vet inte.

Mensvärk i tre dagar nu som sagt, idag var första gången som det kom en, ursäkta, liiiiite brunaktig (tror jag) flytning typ, men inget mer. Väntar ju mens imorgon så det blir kanske nåt, men kroppen beter sig jäkligt mysko just nu.

Vad känner ni andra? :)

Inga symptom här alls annat än lite halsbränna men den kan lika gärna bero på lite sömn och fet mat. Brukar hända. Har bim den 25 känns som en evigheeeeeeet.
  • Dropdeadgorgeous
    Milou3 skrev 2017-06-18 18:32:06 följande:

Känner absolut ingenting. Bim om 3 dagar. Visserligen har jag åkt på en megaförkylning här så den står liksom i centrum för ev symptom :) hoppas bara inte mensen blir sen om den nu måste komma för nästa äl kommer ske så underbart på vår spanienresa :)

Härlig histora det skulle kunna bli att kunna säga att barnet blev till på vår spanienresa :) När har du tänkt testa dig?
  • Dropdeadgorgeous
    Ulrika34 skrev 2017-06-20 21:56:09 följande:

Nån mer som väntar på bim? Jag väntar och idag är det 8 dagar kvar...... suck så

Segt

7dagar här! Går så himla segt...inga symptom alls annatt än halsbränna som jag snarare tror beror på dålig kosthållning o lite sömn från min sida tyvärr :/

Har du några symptom?
  • Dropdeadgorgeous
    Oculyzer skrev 2017-06-24 14:52:14 följande:

Tog gravtest igår och är så evinnerligt glad! Det var den bästa midsommarpresenten jag någonsin kunnat få. Hoppas lillen vill vara kvar i min mage 

Tog också samma test o visade positivt, så grattis till oss! :D Fortfarande så overkligt.
  • Dropdeadgorgeous
    Oculyzer skrev 2017-06-24 20:20:44 följande:

Åh grattis till dig också! Det känns nästan overkligt. Jag hade förberett mig på att det skulle ta en evighet att bli gravid eftersom jag är 32 år men det gick på första försöket! 

Ja det är nog det som gör det så overkligt. Jag hade mentalt ställt in mig på att de skulle ta flera mån. Tog ut kopparspiralen den 10de och plussade den 23de. DET är sjukt!
  • Dropdeadgorgeous
    Oculyzer skrev 2017-06-26 19:15:41 följande:

DET är ett mirakel! Snacka om hyperfertil  stort grattis! 

Ja nu är det bara att hålla alla tummar o tår att lilla ärtan vill stanna...<3
Svar på tråden BIM Juni 2017