Inlägg från: Ulrika34 |Visa alla inlägg
  • Ulrika34

BIM Juni 2017

Ulrika34 skrev 2017-06-23 16:13:55 följande:

Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt

Bim om 6 dagar!
  • Ulrika34

Ja om det står gravid är det utan tveckan men det där är väl ett digitalt?

Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-23 17:43:25 följande:

Vågar jag tro på detta!? Bim 27de och testade ett cb early. Tog inte morgonurinen som är rekommenderat.

• Ulrika34
    Sivans skrev 2017-06-23 16:25:58 följande:
    Jag ser ett svagt sträck
    nu när det torkat syns det bättre men det återstår att se om det är spök eller tidigt  
  • Ulrika34
    oONinniOo skrev 2017-06-24 12:29:17 följande:

ÄL+15 och hade väntat mig mens idag, men tempen gick upp lite till. Tog ett test i morse och när jag inte såg något efter 3 min lade jag undan det (ska läsas av inom 5 min). Kikade dumt nog på det efter någon timme och ser det här:

Tar det såklart som negativt. Men har inte fått sådär efter tiden förut. Så vi får se. Vill ändå inte hoppas.

Nu sitter jag utomhus och ser inte så bra på skärmen men syns det något så finns det ändå hopp , testat med någon annan test? Har erfarenhet att den testen du använder är lite seg på utslag.
  • Ulrika34
    Jossilito skrev 2017-06-27 11:45:49 följande:

Någon som har BIM nu sista dagarna? Jag har BIM idag men ännu ingen mens å hög temp. Hade jätte mkt molvärk igår men idag ingenting.. men förra månaden var den någon dag försenad så kanske samma sak igen..(hoppas inte!)

jag har bim i morgon, ingen mens än och inga spotting som jag alltid får 3-4 dagar innan. ska testa i morgonbitti med morgonurin om den inte dyker upp i natt.
  • Ulrika34

Idag har jag bim, ingen mens och mina test är slut ska avvakta tills i morgon och sen testa,

• Ulrika34
    Hansson88 skrev 2017-06-28 08:23:27 följande:
    Men ditt förra test visade ju positivt. Jag har inte förstorat testet, eller så, men jag kunde se det extra strecket på håll ganska tydligt.

Jag tror helt klart att du har lyckats denna månaden och säger fortfarande Grattis
    Alltså .... jag har under dessa månader fått så jäkla många spöstreck...jag är väldigt osäker än :-/  men tack för dina peppande ord, det värmer gott.... 
  • Ulrika34
    Jossilito skrev 2017-06-28 09:33:06 följande:

Har du några symtom? ????

Ja lite smått, mår lite purko, fått finnar vilket jag aldrig får, ingen mens
Svar på tråden BIM Juni 2017