Föräldrar fryser ut oss
för det första så ligger skolan vi tänkt byts till på gångavstånd, den andra som han tillhör ligger längre bort. för det andra så har vi bjudit in föräldrarna och de har varit här MEN DE HAR ALDRIG BJUDIT TILLBAKA. den ena familjen hälsar inte på oss och kallar in sin son och stänger dörren när deras son hälsar och vinkar till vår. Vi har inte gjort ett jävla dugg som jag ser det! ställt upp och varit jätte snälla. sen som vuxen står man inte och lovar båda våra barn att de ska leka på eftermiddagen. säger: jag sms:ar när vi ätit och sen LEKER HAN ISTÄLLET MED DEN ANDRA POJKEN OCH MIN STÅR I FÖNSTRET OCH FRÅGAR MIG VARFÖR DE GÖR SÅ!!! Jag anser att eftersom det är problem konstant och de t.o.m bor bredvid varandra så ska de INTE gå i samma klass!!!!! Denna pojke går efter min varenda dag och säger; jag får inte leka med dig för mina föräldrar. jag får reta dig hur mycket jag vill osv. kanske borde jag lösa konflikten men med tanke på att en förälder inte hälsar och den andra får min son att må dåligt gång på gång och vi bor enda inpå dem så tycker jag den bästa lösningen är att välja skolan på gångavstånd där även 2 andra barn från förskolan går som han trivs med. är det verkligen ingen här som reagerar och tycker det är fel??? jag borde söka hjälp??? Herregud säger jag!