Inlägg från: Anonym (ms Laila) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ms Laila)

Hans snopp är för stor.

Jag upplever precis samma sak med min man i den ställningen (djupingen). Min man är välutrustad och jag älskar att ta den djupt haha. Så kuken är underbar haha. Det är bara i denna favoritställning som det inte funkar. Jag är rätt så vig. Älskar att lägga vaderna på hans axlar och sen med armarna dra ner honom till mig och kyssa honom när han pumpar.

Intressant att du upplever samma problem. Får man fråga hur stor han har?

• Anonym (ms Laila)
    100kgpappa skrev 2017-05-17 18:18:40 följande:
    Men du skrev ju att det var kuken som var perfekt... En perfekt kuk borde inte vara obekväm i vissa ställningar.
    Jo, faktiskt. Ingen kuk är perfekt i alla ställningar. Så denna kuk måste vara den optimala. Stor och skön i alla ställningar utom i en, där den är lite för stor. Man vill ju bli rejält ppfyldd haha
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (Snopp problem) skrev 2017-05-17 23:01:00 följande:
    Han är egentligen inte jättejätte stor. Varit med en kille en gång och hans kuk kom knappt in i mig. Så den killen jag träffar nu har en skön men lite väl lång kuk. Men tror efter ett par ligg vi lär oss mer så det kommer bli bättre!! Han är så perfekt ändå, haha!
    Håller verkligen med dig om att benen på axlarna är en favorit, och att ta det lugnt och försiktigt i den ställningen låter sig ju inte riktigt göras. Jag känner mig sexig i den ställningen och min man känner ju av detta, haha, han växer säkert nån centimeter extra bara av att smeka mina långa ben.

Min karl har stor, men inte någon jättebamsing, när vi pratade om kukstorlek sa han att han är klart över medel typ 18x15, visst är det härligt att veta att man har en rejäl karl, en liten boost över att ha fångat en sån haha...eller vad säger du?
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (Lycko) skrev 2017-05-17 23:54:42 följande:
    Din man är verkligen lyckligt lottad. 
    Ja verkligen. Inte lätt hitta en kvinna som kan ta en sådan i alla ställningar haha grattis.
  • Anonym (ms Laila)
    100kgpappa skrev 2017-05-18 17:18:52 följande:
    Beror ju på hur man definierar perfekt...perfekt så borde den funka i alla ställningar, det ingår liksom i ordet perfekt att det inte finns några nackdelar.

Men jag förstår vad du menar nu.
    Fast det är väl lite barnsligt att tro att det finns någon kuk som är "bäst" i alla ställningar haha. Men det är klart, om det inte vore för min spiral så kanske det hade varit perfekt, det kan jag ju inte lasta mannen för haha

Man karl är snäll, social och glad. Det är baskrav. Att han ger mig njutning som ingen annan tidigare är en bonus jag värderar rätt högt.

Kan tänka mig att de som skriver att kukstorlek saknar betydelse aldrig har provat en stor, de är ju inte jättevanliga och inte för alla haha
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (??) skrev 2017-05-18 21:54:21 följande:
    Om det skulle vara så att du och din partner gick skilda vägar, skulle du kunna "nöja" dig med en partner som har en mindre kuk?
    I en sådan situation får man vara ta det näst bästa. Man kan ju inte få jackpott varje gång så att säga. Men mindre än medel skulle göra mig skogstokig haha.

Men aldrig att vi lämnar varandra, det vi ger varandra på nätterna vill ingen av oss vara utan.

Vad säger du TS? Skulle en medelmåttig fungera för dig?
  • Anonym (ms Laila)
    Anonym (x) skrev 2017-05-22 05:51:03 följande:
    Eller så är man faktiskt ointresserad och tycker inte att det är en njutning med en stor kuk.
    Utgå inte ifrån dig själv när du bedömer andra.
    Alla är inte som du. 
    Jag tycker t ex att penetrerande sex är lika spännande och njutbart som att käka havregrynsgröt......lååååångtråkigt.
    Ge mig något lite mer kreativt, då räcker det inte att komma med en stor dinglande mellan benen. 
    Tyckte också penetrerande sex var rätt trist, ända tills jag träffade mitt ex som var den första som kunde tillfredställa mig. Min nuvarande man vet precis hur han ska ge mig ett rejält knull helt enkelt. Så galet skönt och enkelt. Han tvingats bryta kontakten helt med ett par ex som längtar efter hans kuk. Så det är inte bara jag haha
Svar på tråden Hans snopp är för stor.