• Anonym (Stoffe)

    Varit otrogen och blivit påkommen, kan inte släppa älskarinnan

    Jag och min fru har haft det dåligt väldigt länge och jag är helt medveten om att det är helt fel men jag sökte mig ut på nätet för sex.

    Fick kontakt med en tjej och utgav mig för att vara singel och vi inledde en sexuell relation som varade i några månader och vi hade även daglig kontakt om allt möjligt och det var en härlig känsla och hon gjorde mig glad med hennes närvaro. Jag var inte beredd på att ha turen att träffa en sådan tjej. Efter ett tag fick älskarinnan nys om att jag var sambo och avslutade vår relation helt och kapade all kontakt. Nu i efterhand känner jag sådan otrolig ångest för det, inte så mycket gentemot min fru utan mot älskarinnan, som är en fantastisk tjej som jag har behandlat så otroligt illa. Jag ångrar allt så djupt och fattar inte vad jag har gjort, och hur det kunde bli så här..... Jag fattar inte mina egna känslor... Någon som varit med om detta?

  • Svar på tråden Varit otrogen och blivit påkommen, kan inte släppa älskarinnan
  • MaryM

    Du kan ju inte kalla tjejen för älskarinnan. Hon trodde ju att hon var din flickvän. Hon visste ju inte att du var gift. Ja du har betett dig extremt svinigt mot henne och sårat henne och skadat hennes tillit.

    Du borde skilja dig och vara singel ett tag och jobba med dig själv. Alla kan göra dumma saker men att grundlura två kvinnor så är faktiskt inte ok nånstans.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Humm)

    Jag tycker också att det låter som om du behöver vara själv så att du kan hitta tillbaka till dig själv och ta reda på vad du vill. Var rädd om dig och din omgivning! Kram

  • Anonym (Tjej)

    Jag har gjort samma sak men utgav mig för att vara i öppet förhållande. Har också sjukt dåligt samvete nu i efterhand även fast det var jag som avslutade med dem andra killen. Förstår inte heller helt hur jag kunde göra något sånt här. Tror att det var en liten svinig sak som byggdes på och blev större. Jag vet inte heller hur jag ska kunna leva med mitt dåliga samvete. Finns mer i spel i min historia också. Hur länge var det sen det hände för dig och hur är det med dig och frun nu?

  • Anonym (Stoffe)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-05-18 07:49:02 följande:

    Jag har gjort samma sak men utgav mig för att vara i öppet förhållande. Har också sjukt dåligt samvete nu i efterhand även fast det var jag som avslutade med dem andra killen. Förstår inte heller helt hur jag kunde göra något sånt här. Tror att det var en liten svinig sak som byggdes på och blev större. Jag vet inte heller hur jag ska kunna leva med mitt dåliga samvete. Finns mer i spel i min historia också. Hur länge var det sen det hände för dig och hur är det med dig och frun nu?


    Finns mer spel i storyn här med. Grejen var att jag fortsatte söka sex fast jag träffat älskarinnan, fattar inte ens varför. Träffade dock ingen jag kontaktade. Det här hände strax efter jul och den enda jag tänker på är älskarinnan och jag saknar henne så vansinnigt. Frugan bryr sig inte ens och ser inte ens att jag mår dåligt. Hur gick det för er och din man?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Stoffe) skrev 2017-05-18 08:33:15 följande:

    Finns mer spel i storyn här med. Grejen var att jag fortsatte söka sex fast jag träffat älskarinnan, fattar inte ens varför. Träffade dock ingen jag kontaktade. Det här hände strax efter jul och den enda jag tänker på är älskarinnan och jag saknar henne så vansinnigt. Frugan bryr sig inte ens och ser inte ens att jag mår dåligt. Hur gick det för er och din man?


    För mig har det gått 1,5 år så ett år längre än för dig. Vi håller ihop än men han säger ofta att han funderar på skilsmässa. Nu har vi väl mer eller mindre bestämt att vi försöker sommaren ut och om det inte är bättre då så vill han skiljas. Det han tycker är dåligt är delvis att jag är en person som kunnat göra detta och delvis att jag nu är så tråkig och bara deprimerad (pga skuld etc) hela tiden. Jag har pga dåligt samvete tagit allt med hus och barn på senaste tiden så han ska slippa så jag har ju liksom blivit en husfru som är tråkig så jag förstår honom.

    Vi har småbarn också vilket gör det extra hemskt. Jag har ju egentligen bedragit dem med :(

    Men i ditt fall låter det annorlunda. Varför stannar du med din fru? Du verkar ju ha mer känslor för den andra. Hon kommer ju inte se åt ditt håll igen om du inte avslutar med frun. Vet hon om att du sökt andra än henne? Om inte så har du kanske en chans med henne även om hon sagt nej. Ifall det är helt slut med frun. Att stanna med frun om du eg vill ha den andra låter inte som en så bra idé.

    I mitt fall vill jag ju ha min man hellre än den andra...
  • Anonym (Tjej)

    Jag tänker ju en del på den andra men då är det mest dåligt samvete och skuldkänslor. Jag har ju mest skuld mot min man men även mot den andra. Han offrade lite grejer för att vara med mig och det är det som svider nu. Att jag tog dem ifrån honom utan att ge ngt tillbaka. Jag försöker ju göra det bättre för min man och jobbar varje dag med den skulden men har ingen kontakt med den andra och det känns som att han (med rätta) avskyr mig och mår dåligt över att han inte fick det andra och det är mitt fel.

  • Anonym (Stoffe)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-05-18 08:43:06 följande:

    Jag tänker ju en del på den andra men då är det mest dåligt samvete och skuldkänslor. Jag har ju mest skuld mot min man men även mot den andra. Han offrade lite grejer för att vara med mig och det är det som svider nu. Att jag tog dem ifrån honom utan att ge ngt tillbaka. Jag försöker ju göra det bättre för min man och jobbar varje dag med den skulden men har ingen kontakt med den andra och det känns som att han (med rätta) avskyr mig och mår dåligt över att han inte fick det andra och det är mitt fel.


    Ok bad du honom om förlåtelse, den andra killen? Ja älskarinnan fick reda på allt i stort sett, att jag försökt med andra tjejer och frun och att jag ljugit om allt. Jag trodde inte alls att jag skulle reagera så här och behandlade henne så illa. Jag fattade inte förrän efteråt hur mycket hon betydde för mig och nu vet jag ingenting.
  • Anonym (Leffe)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-05-18 07:49:02 följande:

    Jag har gjort samma sak men utgav mig för att vara i öppet förhållande. Har också sjukt dåligt samvete nu i efterhand även fast det var jag som avslutade med dem andra killen. Förstår inte heller helt hur jag kunde göra något sånt här. Tror att det var en liten svinig sak som byggdes på och blev större. Jag vet inte heller hur jag ska kunna leva med mitt dåliga samvete. Finns mer i spel i min historia också. Hur länge var det sen det hände för dig och hur är det med dig och frun nu?


    Hur blev du "upptäckt" av din man? För jag tänker han måste ha blivit ganska traumatisk påverkad annars skulle han inte ha så mycket "agg" mot dig.. 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Stoffe) skrev 2017-05-18 09:01:24 följande:

    Ok bad du honom om förlåtelse, den andra killen? Ja älskarinnan fick reda på allt i stort sett, att jag försökt med andra tjejer och frun och att jag ljugit om allt. Jag trodde inte alls att jag skulle reagera så här och behandlade henne så illa. Jag fattade inte förrän efteråt hur mycket hon betydde för mig och nu vet jag ingenting.


    Nja. Jag gjorde det delvis. Sade att jag var ledsen att jag ljugit om att jag var upptagen men inget om det han förlorat för min skull. Jag kan inte ta kontakt och säga det nu heller för det vore att svika min man igen. Har du bett om förlåtelse till din?
    Anonym (Leffe) skrev 2017-05-18 09:06:20 följande:

    Hur blev du "upptäckt" av din man? För jag tänker han måste ha blivit ganska traumatisk påverkad annars skulle han inte ha så mycket "agg" mot dig.. 


    Han såg mig pussa den andra på en fest och då berättade jag allt sen. Men det gjordes värre av att jag senare kontaktade den andra killen och föll tillbaks en gång. Efter det bröt jag all kontakt. Den gången så berättade jag själv vad jag gjort men väntade ett tag innan jag vågade berätta.

    Ja jag mitt dumhuvud hade bjudit in bägge till samma fest så självklart spårade det ur... men nu tänker jag att kanske jag ville bli påkommen för det var så tungt att leva med lögnen.
  • Anonym (Leffe)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-05-18 09:30:21 följande:
    Nja. Jag gjorde det delvis. Sade att jag var ledsen att jag ljugit om att jag var upptagen men inget om det han förlorat för min skull. Jag kan inte ta kontakt och säga det nu heller för det vore att svika min man igen. Har du bett om förlåtelse till din?
    Anonym (Leffe) skrev 2017-05-18 09:06:20 följande:

    Hur blev du "upptäckt" av din man? För jag tänker han måste ha blivit ganska traumatisk påverkad annars skulle han inte ha så mycket "agg" mot dig.. 


    Han såg mig pussa den andra på en fest och då berättade jag allt sen. Men det gjordes värre av att jag senare kontaktade den andra killen och föll tillbaks en gång. Efter det bröt jag all kontakt. Den gången så berättade jag själv vad jag gjort men väntade ett tag innan jag vågade berätta.

    Ja jag mitt dumhuvud hade bjudit in bägge till samma fest så självklart spårade det ur... men nu tänker jag att kanske jag ville bli påkommen för det var så tungt att leva med lögnen.
    det var det jag tänkte. du skulle ha dumpat älskaren och och gått tillbaka 100% till din man. eller åtminstone brutit det tillfälligt med älskaren och gått tillbaka vid "behov".. 

    sanningen är inte alltid det bästa som finns. vissa saker bör vara hemliga. 
Svar på tråden Varit otrogen och blivit påkommen, kan inte släppa älskarinnan