• nevermind
    Anonym (a) skrev 2017-05-20 11:59:00 följande:
    Tycker jag inte, hade du behållt en vän som med vilja lurat dig på sättet TS syster har? och varför ska man i så fall ha mer tålamod med en syster?

Det är ju inte lite pengar heller, stöld förfasen.
    Håller med. Blod är inte tjockare än vatten.
  • nevermind

Har du polisanmält?! Hoppas verkligen du gjorde det!

Dum mamma du har. Hur gamla är ni?

Nej, det är inte konstigt att du har betalt men sen bestrider. Bara att säga att du inte ville hamna hos kronofogden.

Fy fan så tragiskt att hon är gravid också. Stackars barn! Antar att ni ska bo hos mamma allihop?

• nevermind
    Anonym (Arg!) skrev 2017-05-26 13:26:34 följande:

Japp.

Nu betalade jag räkningarna med mammas pengar som hon skulle få till hyran.

Nu är jag utestängd. Jag får inte lov att komma in mera i hemmet.

Fyfan för dessa människor. Fyfan. Trots att jag inte har gjort något...!

Du kan polisanmäla din mamma också. Hon får inte låsa ut dig från ditt hem. Gå till polisstationen och prata med dom.
  • nevermind
    Anonym (Arg!) skrev 2017-05-26 15:41:05 följande:

Jag finner inga ord alltså. Kan inte förstå att denna omogna 19 åring ska få ett barn!

Nu har hon även vänt sin man mot mig. Så här skrev han på sms till mig.

" Lyssna, Du ska visa respekt mot min fru har DI förstått det. Tvinga mig inte komma hem till dig annars lär du bli mycket ledsen ".

Jag svarade så här " Snälla, prata med din "fru" om att hon inte ska beställa mera saker i mitt namn. Hon stal mitt pass utan min tillåtelse. Hon beställde smink för över 2000:- i mitt namn och nu får jag betala allting. Detta är i alla fall polisanmält nu , och du vet väl att du också kan bli polisanmäld för det du gör nu är olaga hot. Jag tycker ni två borde växa upp.

Senare blockerade han mig.

Den enda jag har på min sida är min stackars gamla mormor som också är på kronofogden tack vare syster.

Mormor ringde och skällde ut henne och frågade varför hon beställde saker i mitt namn.

Då sa systern till mormor att hon ska äta bajs sen la på luren.

Denna skitunge är omogen. Säga till sin mormor att äta bajs. Hon inser inte att hon gjort fel, det gör inte heller mamma eller hennes man.

Fyfan för denna värld.

I kväll ska jag natta hos en kompis. Längtar bara hemifrån !!!!

Polisanmäl honom också!!

Och som sagt, din mamma kan inte slänga ut dig. Du ska i så fall avhysas via kronofogden och få en uppsägningstid på tre månader.
  • nevermind
    Anonym (Arg!) skrev 2017-05-27 13:12:27 följande:

Jag vill bryta kontakten med dessa människor !!

Jag menar helt o hållet !!

Var va min mamma medan jag blev misshandlad av pappa när jag BARA var 10 år ?!!

Jo, hon stod bredvid och gjorde ingenting medan han slog mig med ett bälte och gav mig ett knytnävslag så jag blödde i hela ansiktet.

Idioten fick fängelse och vi har ingen kontakt idag. Men det har han och mamma.

Han gav sig på en 10 åring som inte kunde försvara sig.

Och sen har vi lilla systern som alltid har varit mammas favorit. Hon fick alltid som hon ville och det får hon ännu idag.

Jag letar för fullt på blocket efter ett rum/lägenhet som jag kan bo i fram tills augusti.

Jag har inom LSS fått en lägenhet eftersom jag har en funktionsnedsättning , men där är inflyttning i slutet på augusti. Så det är inte långt kvar.

Frågan är vart jag ska bo juni & juli.

Som sagt letar jag på blocket för fullt och jag nöjer mig med ett litet rum. Dessutom har jag 10.000:- sparade så jag klarar mig gott o väl. Jag hade haft 13.000:- men de gick till idiotens smink som hon köpte på mitt namn.

Jag önskar min familj inget illa. Jag hoppas de lever ett fint liv och att de mår bra, men bara LÅNGT ifrån mig. Ju längre desto bättre.

Jag vill inte SE DOM MERA !!!!

Jag tänker byta nummer och email adress.

Ikväll stannar jag hos mormor fast här kan jag inte heller bo hur länge jag vill, hon har en man som är mycket arg och aggressiv. Så imorgon drar jag till nåt annat ställe förhoppningvis.

Men för fan, polisanmäl allihop! Stå på dig!

Vilken stad bor du i?
  • nevermind
    Anonym (Arg!) skrev 2017-06-14 02:18:34 följande:

Jo jag har skickat in kopia på polisanmälan till de butiker hon la beställningar hos och jag valde att bestrida. Jag har spärrat mitt personnummer och gömt mitt pass,

Bra! Vad har butikerna sagt? Slipper du betala? Vad sa polisen?
Svar på tråden Lurad av min syster