Jag bryr mig ingenting - tills det tar slut
Du kanske bara är ute efter en KK ? Alla har inte behov av någon relation på det tradionella sättet.
Eller är du "skadligt" impulsiv och otållig ? Du kanske inte hinner lära känna killen innan du EVENTUELLT vet om du faktiskt vill bli tillsammans med honom.
Eller så är du så impulsiv att du gör slut för tidigt innan ni lärt känna varandra tillräckligt och skapat en relation. Du kommer på det sen och börjar stalka honom
Om du vill ha en relatio och har bra självkännedom - vet lite vad du har för värderingar och trivs med - ja, då kan du ju lägga mer tid på att vänta och lära känna männen innan du går vidare och lägger dig med dem - och startar en relation.
Kanske är problemet en låg självkänsla ? Då kanske du har ett bekräftelsebehov och vill förföra för att balansera upp den låga självkänslan och osäkerheten du känner. Ju fler du får på kroken desto mer + får självkänslan tillfälligt. I detta finns också problemet med en viss distans till andra - de kommer inte åt ditt inre, dig. Kanske gör du så för att skydda dig själv och inte bli skadad. Omedvetet.
Spekulationer från mig.