• KarinIngrid

Vi med BIM 22-30 maj 2017

Hej alla som väntar och längtar.

Jag tänkte starta en tråd för oss som har BIM nu i slutet på maj och verkligen inte vill att mensen ska komma!
    Min son är född i mars 2015 och vi jobbar på ett syskon och hoppas så att det har tagit sig denna gång.

BIM torsdag 25 maj! Än så länge inga tecken på mens!

• Svar på tråden Vi med BIM 22-30 maj 2017
  • OctoberC

Hur går det för alla? Jag har bim på tisdag och hade lite mens-känningar idag.. Hatar den känslan. Har lovat mig själv att inte ta test innan bim..

• Milou3
    OctoberC skrev 2017-05-26 21:02:00 följande:

Hur går det för alla? Jag har bim på tisdag och hade lite mens-känningar idag.. Hatar den känslan. Har lovat mig själv att inte ta test innan bim..

Ingen mens än.
  • Milou3

Men där kom mensen :(

Fast det känns ändå okej då jag räknade med det, hade inga symptom alls. Nya härliga tag.

• KarinIngrid
    Milou3 skrev 2017-05-27 06:14:44 följande:

Men där kom mensen :(

Fast det känns ändå okej då jag räknade med det, hade inga symptom alls. Nya härliga tag.

Trist!
    Nya tag!

Ingen mens här än
    BIM +2 idag
  • Norrlänning86

Gjorde ett test igår och kunde ana ett streck... tog ett till nu på morgonen som var svår att titta på för själva pinnen var skrovlig så tog ett nytt för en timme sen och visar detta!! Måste köpa ett digitalt idag och testa i morgon.. haha har så svårt att lita på billiga test och tror att det är ett spöktest så vill ha ett digitalt som verkligen ger besked!

• Milou3
    Norrlänning86 skrev 2017-05-27 11:07:15 följande:

Gjorde ett test igår och kunde ana ett streck... tog ett till nu på morgonen som var svår att titta på för själva pinnen var skrovlig så tog ett nytt för en timme sen och visar detta!! Måste köpa ett digitalt idag och testa i morgon.. haha har så svårt att lita på billiga test och tror att det är ett spöktest så vill ha ett digitalt som verkligen ger besked!

Grattis!!
Svar på tråden Vi med BIM 22-30 maj 2017