Min 11-åring gillar inte min nya man
Gud vad trist det är med spin offer
Gud vad trist det är med spin offer
Jag blev inte bortvald. Jag gjorde slut med mannen för att han daltade med sin äckliga unge alldeles för mycket.
Flickan verkar extremt bortskämd och snorig. Klarar inte av att folk säger till henne? Pfft. Om det hade varit fel på mannen så hade ts märkt det, eller är hon blind? Tycker att du försöker skylla på mannen för mycket. Inse bara att svenska barn är söndercurlade så man vill spy på dem. Ingen gillar såna barn.
Det intresserar mig inte vilka ord du väljer att uttrycka dig i, men jag förstår att det svider i ögonen på dig att jag är en person som faktiskt vågar säga åt andra.
Pappan vågade inte säga åt sitt barn och hans barn är en djävulsunge. Ingen tycker om någon av dem och varenda kvinna har lämnat den mannen, så de är ju lite udda om man säger så.
Ts föredetta bestämmer inte vilka regler som gäller hemma hos ts. Det gör ts OCH styvpappan. De är de vuxna i hemmet, inte 11 åringen!
Han har säkert tagit upp sina synpunkter till ts. Vad vet du om det? Uppenbarligen måste han säga åt ungen eftersom att ts inte verkar göra det!! Eller menar du att man inte får säga åt andras barn? Hahahaha!
Berätta gärna hur ts man är en bortskämd snorunge.
För till skillnad från dig så har jag belägg utifrån det ts skriver som tyder på att flickan är bortskämd och curlad och inte tål att man säger åt henne om så enkla saker som städning.
Det är roligt att du gnäller över att styvpappan försöker lära känna dottern och så. Slår vad om att du hade gnällt ännu mer om han inte hade pratat alls med dottern. Då hade han allt varit en elak man! Buhuhu!
Älskar hur provocerad du blir <3333
Fantastiskt att du har så lite att göra att du bryr dig om mitt liv! <33
Kände faktiskt en kille som hade en gammal alkis-syster vid namn Anki..