Inlägg från: Anonym (Skrämmande!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skrämmande!)

Min 11-åring gillar inte min nya man

....och så finns det dom som inbillar sig att världen skulle se så mycket bättre ut, om det var kvinnor som styrde. Tillåt mig skratta!!!
    Fruktansvärt spydig och låg nivå på en del här i "Känsliga rummet" Anonymiteten vid tangentbordet  lockar verkligen fram sidor hos en del, som är allt annat än charmigt. Huuu!!!

• Anonym (Skrämmande!)
    Anonym (Ankis brorsa) skrev 2017-05-28 14:31:17 följande:
    Men snälla, gå till en terapeut eller något! Varenda ett av dina inlägg dryper av bitterhet över att en man inte ansåg att du var viktig nog för honom så att han var villig att riskera relationen med sitt barn för att göra dig till lags.

Om du nu hade varit så lycklig i din nya relation skulle du kunnat släppa det och gå vidare. Istället maler du på om och om igen om hur hemsk exets son var. Ja, vi fattar att du tycker det eftersom exet värderade honom högre än dig. Men om du nu fått nöja dig med någon som står ut med dig istället för någon som du verkligen på riktigt vill leva med kanske du skulle jobba på att se det du nu har istället för det som du aldrig fick. Din nuvarande man kan ju tröttna på att så uppenbart vara näst bäst...
    Bitter och hatisk, så här har vi nog någon som inte gått vidare. Därför undrar jag om det verkligen finns en ny man.
Svar på tråden Min 11-åring gillar inte min nya man