• MarinaT

3e missfallet? Blöder men inte ont

Hur har det gått för dig? 

Jag måste berätta om att jag har varit med om rätt liknande sak, som resulterade i missfall. tyvärr. vill inte skrämma dig. 
    Det var också i v7. efter samlag, först kom det lite blod efter duschen, och sedan avtog det och dagen efter efter duschen kom det igen lite. tror det höll på i 3 dagar, jag kontaktade mvc de sa troligtvis är det pga sköra slemhinnor, men när jag kontaktade kvinnokliniken då sa de att det var missfall direkt. Jag hade inte ont något, och blödde mindre än en vanlig mens. Så jag var så förvirrad. 
    Men färskt blod är oftast inget bra täcken. 
    Jag håller tummarna att det inteblir så för dig!

Kontakta kvinnokliniken där du hör till, eftersom du haft så många missfall så borde du få komma in för kontroll. Ge dig inte. Det är påfrestande psykiskt att inte veta.

Lycka till 

• MarinaT
    PinkLipstick skrev 2017-06-07 11:11:22 följande:

Uppdaterar för den som vill veta eller om nån annan söker svar i liknande situation.

For in på gyn pp morgonen för ett vul, o de visade sig vara missfall igen.. allt annat såg bra ut, kroppen var visserligen lite hormonppverkad än varav de e pga de mina test visat positivt fastän missfallet ägde rum i v 7.. bara ta nya tag igen.. ägglossning på gång enligt vul så får väl se om vi orkar en gång till eller ger upp några månader. Tack för hjälpen härifrån iaf o önskar er all lycka !

Beklagar verkligen! Och vet hur det känns. Fast det är så tidigt så blir man ändå tagen. För mig tog det 3 mån att bli gravid igen efter missfallet. 
    Lycka till med vad ni än beslutarHjärta
  • MarinaT
    PinkLipstick skrev 2017-06-17 23:11:54 följande:

Tack !

Men idag sitter man med frågetecknen ovanför skallen.. då ja var på gyn tog vi även graviditetstest som visade negativt. Börjsde för 3 dagar sen me äl stickor för att kartlägga cykeln o ksnske få bättre koll om nån månad när vi ville försöka igen. Har haft starkt utslag på dlm 3 dagar.. ( blöder till o från fortfarande sen missfallet så har ibte stressat med att fundera på graviditet ) . Vi konstaterade ju missfall hos gyn.. idsg tog ja m kvällsurin ett graviditetstest från rfsu o de visade positivt ?!!? Vafan händer?! Åker o köper digitalt imorgon.. sen ringa bm på måndag.. nu e de ju nå galet här :(

Vad jag har fått veta är att det tar några dagar för gravidtetshormonerna att försvinna ur kroppen! Tror de sa till mig ca 2v.
Svar på tråden 3e missfallet? Blöder men inte ont