Inlägg från: Anonym (Asså...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Asså...)

Är jag för slapp för honom?

Kära TS - du blev jättesårad o verkar ha hakat upp dig ordentligt på det han sa! Märker du inte att du säger emot dig själv? Du undrar typ 1000 ggr om du är för slapp samtidigt som ni prövat både oralt o analt - o det blir ALDRIG slappt! Du borde själv kunna dra slutsatsen att det är INTE slapphet eller våthet som är problemet! Eller VILL du att det ska vara det för att du eg oroar dig över att han helt enkelt inte tänder nog på dig? Vad är din oro EGENTLIGEN?? Jag har själv varit med en man som hade mkt svårt att komma pga "porrskadad" och det kan verkligen göra att man kände sig värdelös trots att han älskade mig o gjorde allt för att försäkra att det inte var fel på mig. Hans problem var detsamma även vid runkning. Kommer din man av att runka själv, eller kvarstår problemet? Av dina svar på frågor i tråden så drar jag slutsatserna - nej, din fitta är inte slapp - ja, din man har problem och problem kan förändras över tid och vad han än gjort eller inte gjort tidigare, så kan detta ha förändrats! Ja - han gjorde ett big no no gm att nämna ex i sexsammanhang, men gjort är gjort även om det var extremt korkat! Din man är mest troligt bekymrad över sitt problem oxå, får man väl anta. Hoppas att du kan släppa det där om din säkert helt normala fitta, att ni kan komma vidare från det korkade uttalandet och att ni slutligen kan resonera om det verkliga problemet - sexuell otillräcklighet vad beror det på, samt konsekvenserna i relationen o vad gör vi åt det?

• Anonym (Asså...)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-10-30 10:59:42 följande:
    Så det kan vara så att han tände mer på sina ex? Därför att han kunde komma med dem?

Tycker du inte det är konstigt att min kille ALDRIG har lyckats komma på 2 år med mig? Inte en jävla gång har han lyckats....nära har han vart säger han....ska jag tro på det?

Hur hade du känt om du vart i min situation? Att du visste att andra tjejer har fått din karl att komma men du aldrig har lyckats? Det KÄNNS kan jag säga...

Kommer han någonsin lyckas med mig?...
    Men ge dig nu! Du har fått en massa svar som tyder på motsatsen! Problemet i nuläget är att du inte inser att det INTE är fel på dig! Det är HAN som har problem oavsett vad som varit tidigare eller inte. För fasiken saker förändras över tid! Du är sårad och kan inte släppa det, men det är inget fel på dig! Fatta det nu och gå vidare med nåt mer konstruktivt för att lösa ert relationsproblem! 
  • Anonym (Asså...)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-10-30 18:26:31 följande:
    Ok...så vad tror du det är som gör att han inte kan komma men kunde med andra?

Han har inga problem med runkande. Och han tittar aldrig på porr.

Du säger att det inte är mitt fel..så vad är hans problem då?
    Om han hade skrivit en tråd med sin beskrivning och frågor så kanske en fundering om det hade kunnat dyka upp. Nu är det du som berättat och jag är hundrafemtielva procent säker på att det absolut inte är din kropp det är nåt "fel" på!! Absolut inte! Nåt är galet, men det ligger hos honom! Jag sympatiserar definitivt med frustrationen och känslan av värdelöshet som uppstår - jag har själv varit med en man med problem och man blir helt knäckt trots att man vet att det inte är fel på muttan.
    Sex kan vara en jäkulst komplex procedur och är ett jäkligt känsligt ämne att diskutera vilket säkert kan leda till att han skyller ifrån sig hellre än erkänner för sig själv att nåt är galet, vilket är supersynd! Men snälla du, det är inte fel på din kropp! Om du lämnar den tanken, så lär ni komma närmare en lösning även om det är en rocky road dit! 
    Googla satan på sexproblem och se vad du hittar. Har ingen aning om vad som finns därute, tror att jag googlade när jag var tillsammans med min sexproblem-man, men kommer inte riktigt ihåg. Min man kunde också komma vid runkning men inte vaginalt/oralt. Jag kände panik många gånger när han aldrig kom och det är nåt jag är glad över att jag slipper i mitt nuvarande förhållande. Din man måste dock komma på själv att han vill göra nåt åt det, annars lär alla försvarsmurar snabbt gå upp vid diskussioner och det blir beskyllningar istället. Men det är INTE din kropp det är fel på! 
  • Anonym (Asså...)
    Anonym (Sårad) skrev 2017-10-30 19:02:18 följande:

Så ditt ex kom ALDRIG vid samlag? Inte ens en endaste gång? Blev du också superduper våt? Med din nuvarande...du sa att han är mindre? Även i omkrets?

Och han har inga problem?

Mannen med sexproblem kom aldrig via samlag med mig (kommer inte ihåg hur han haft det med andra, men tror att han lyckats iallafall nån gång). För honom skulle det stämma nå så jäkulst precis "i huvudet" och det var svårt för honom att få till det exakta momentet när man var två, därav kunde det funka vid runkning för då styrde han hela processen till 100% utan distraktioner. Han ville inte ha det så, men det var ett tråkigt faktum! Mental blockering. Jobbigt läge!

Vet inte vad superdupervåt är, men nog blir jag hyfsat rejält våt vilket uppskattats av alla mina män! Inkl mannen med komma-problemet. Exet med problem hade en hyfsat rejäl kuk. Ingen av mina övriga män har haft problem att komma. Nuvarande karln har "normalstor". Haft män med varierande storlekar, även en man med riktigt liten kuk - det funkade bra även för honom även om jag ibland fick fundera om han var inne eller inte haha!

För en karl finns generellt en press att alltid kunna "komma" och vi kvinnor ska "kunna" få dom att komma annars är det "fel" på oss - sen att kvinnan inte kommer vid sex/samlag det räknas sällan som nåt större problem, då får vi mest höra att det är svårt att hitta klittan o att vi har så besvärlig anatomi. Eh... :/ När en kvinna har problem med att komma beror det tyvärr i de flesta fall på "handhavande-problem" - dvs partnern har dålig koll på kvinnans kropp o hur han ska ge njutning, plus att kvinnan är så fokuserad på mannens njutning att hennes egen lämnas därhän. När en man har problem att komma brukar orsaken nästan alltid ha med helt andra saker att göra - fysiologi, mentala blockeringar, medicinering, fysiska skador... you name it - väldigt väldigt väldigt sällan handlar det om kvinnans fysiologi - det finns ju fler sätt än ett att ha sex på som kringgår ev storlek på det ena eller det andra!

Jag roade mig med att googla lite själv o att män har problem att komma verkar inte vara helt ovanligt. Av alla inlägg jag läst så hävdar männen, oavsett ålder, att det är dom själva det beror på och att de tycker att det är jobbigt med detta i en relation eftersom kvinnan blir så knäckt av att känna sig otillräcklig! Fasiken, kanske jag haft "tur" att bara ha träffat på en man med problem, hittills.
  • Anonym (Asså...)
    Anonym (Lennart) skrev 2017-10-30 19:02:17 följande:

Pröva analt? Eller helt annan sexstil. Mer hårdhänt, mer porrigt, något helt annat än det ni gjort hittills.

Själv är jag så less på sovrummet med släckt ljus och missionär/doggy där killen ska göra allt, först ska hon komma sen ska han komma, och allt ska vara så himla perfekt.. Att bli avsugen fattar jag inte grejen om och kommer ej.. osv..

Så mötte jag en kvinna som var precis som i filmer.. satte sig på knä och sög med ögonkontakt, jag fick göra vad jag ville, växla mellan hålen hur som helst osv osv.. det var befriande och kul för en gång skull istället för att man bara gjorde ett jobb som skulle passa svenssonmallen.

Men gu så bra för dig! Jag har hört att man kan köpa såna tjänster - dvs man beskriver ett valfritt scenario med valfria hålgångar i en varm levande kropp istället för en trist gummidocka och sen får man betala gängse taxa! Smidigt som attan för den som fritt och utan att vara tvungen att göra nåt trist o svenssontråkigt tillbaka,  vill använda hålgångar efter behag. 
Svar på tråden Är jag för slapp för honom?