Är jag för slapp för honom?
Kära TS - du blev jättesårad o verkar ha hakat upp dig ordentligt på det han sa! Märker du inte att du säger emot dig själv? Du undrar typ 1000 ggr om du är för slapp samtidigt som ni prövat både oralt o analt - o det blir ALDRIG slappt! Du borde själv kunna dra slutsatsen att det är INTE slapphet eller våthet som är problemet! Eller VILL du att det ska vara det för att du eg oroar dig över att han helt enkelt inte tänder nog på dig? Vad är din oro EGENTLIGEN?? Jag har själv varit med en man som hade mkt svårt att komma pga "porrskadad" och det kan verkligen göra att man kände sig värdelös trots att han älskade mig o gjorde allt för att försäkra att det inte var fel på mig. Hans problem var detsamma även vid runkning. Kommer din man av att runka själv, eller kvarstår problemet? Av dina svar på frågor i tråden så drar jag slutsatserna - nej, din fitta är inte slapp - ja, din man har problem och problem kan förändras över tid och vad han än gjort eller inte gjort tidigare, så kan detta ha förändrats! Ja - han gjorde ett big no no gm att nämna ex i sexsammanhang, men gjort är gjort även om det var extremt korkat! Din man är mest troligt bekymrad över sitt problem oxå, får man väl anta. Hoppas att du kan släppa det där om din säkert helt normala fitta, att ni kan komma vidare från det korkade uttalandet och att ni slutligen kan resonera om det verkliga problemet - sexuell otillräcklighet vad beror det på, samt konsekvenserna i relationen o vad gör vi åt det?