Inlägg från: Anonym (Lennart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lennart)

Är jag för slapp för honom?

Jag har mött några som varit slappa, och det är svårt att komma då.
    Sen, ifall man äter potenstabletter så är det också svårt att komma.

Det är löjligt hur ni försvarar TS och andra tjejer och hävdar att det inte finns supervåta eller slappa kvinnliga kön och allt är pga killen som då givetvis ska ha microskåpisk penis.. för att ni troligen vill stöta på TS... ena var ju iaf rak med det..

TS, varför är du så besatt att han ska komma. Det är skönt med in och ut processen. Räcker inte det? Har han ens klagat eller är det bara din fixering som allt handlar om...

Antingen så låter du han få njuta på sitt sätt.. Eller gör slut...

• Anonym (Lennart)

Pröva analt? Eller helt annan sexstil. Mer hårdhänt, mer porrigt, något helt annat än det ni gjort hittills.

Själv är jag så less på sovrummet med släckt ljus och missionär/doggy där killen ska göra allt, först ska hon komma sen ska han komma, och allt ska vara så himla perfekt.. Att bli avsugen fattar jag inte grejen om och kommer ej.. osv..

Så mötte jag en kvinna som var precis som i filmer.. satte sig på knä och sög med ögonkontakt, jag fick göra vad jag ville, växla mellan hålen hur som helst osv osv.. det var befriande och kul för en gång skull istället för att man bara gjorde ett jobb som skulle passa svenssonmallen.

• Anonym (Lennart)

Testa att ligga på sida, likt som om ni skulle ligga sked... och flytta fram det översta benet.. låt han stå på knä och sexa dig... det blir tightare då.. skönare för båda..

• Anonym (Lennart)

ni vill lägga fokus på storlekar, men det är nog snarare mentala, han tänder inte på det tråkiga ni gör.

• Anonym (Lennart)

Då är det nog dömt, ni matchar ej

Svar på tråden Är jag för slapp för honom?