Inlägg från: Anonym (Sårad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Jag och min kille har vart tillsammans i snart 2 år. Jag har barn sen tidigare som är födda med snitt.

Min kille har aldrig lyckats komma med mig under samlag.

Aldrig...

Han lyckades komma med tidigare tjejer.

Han hade problem med sin förhud innan han träffade mig, den gick inte att dra ner alls så efter 1 månad in i vårt förhållande tog han bort en bit så att han har en normalt fungerande penis.

Idag hamnade vi i gräl...Han sa att hans ex stimulerade hans ollon och sträng mer än vad jag gör, men han sa att det berodde på att han hade förhuden över hela tiden plus kondom. Han sa också att han tycker om sex med mig mer.

Jag blev så förbannans sårad!! Jag sa, vad hade du sagt om jac sa att mitt ex stimulerade mig mer än vad du gör? Då säger han, vill du att jag ska ljuga?

Problemet är att jac blir extremt våt under sex och det spelar ingen roll om jag torkar av, det är vått konstant.

Han säger att han tycker om att jag är våt, men uppenbarligen så är det ju ett problem?? För jag blir ju också större när jag är kåt. Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

I alla fall så är jag så extremt sårad nu så jag vet inte vad...

Han har haft problem att komma med tjejer förr, och med sitt ex kom han var tredje gång och då enbart av simpel ridställning.

KAN det vara som han säger att hans förhud gjorde att det kändes mer och gav mer stimuli?? Hans penis ser helt vanlig ut nu och strängen är kvar.

Hans ex var också torrare vill tilläggas...

Eller ljuger han för att inte såra mig? Jag kanske ÄR för stor för honom??

• Svar på tråden Är jag för slapp för honom?
  • Anonym (Sårad)

Vill också tillägga att jag är äldre än honom så det känns ju ännu värre att mina farhågor att yngre tjejer är tightare verkar stämma...

Så återigen: är det fel på min mus eller har han rätt om att det faktiskt var mer stimuli när han inte kunde dra ner förhuden?

Jag stimulerar inte hans sträng som hans ex gjorde, så antar att jag är större än henne?

Ja, vi har provat alla sexställningar...

• Anonym (Sårad)
    Lena skrev 2017-05-28 19:54:02 följande:

Tog han bort förhuden eller öppnade han den bara? Omskärelse gör ollonet mer okänsligt och det blir svårare för mannen att komma

Han klippte av en liten bit då han hade för mycket förhud innan. Är han slak så täcker förhuden ollonet rejält..

Den är som en vanlig penis nu...

Känns som att han ljuger, att han inte vill såra mig, att jag faktiskt är slapp, så han skyller på detta?
  • Anonym (Sårad)

Så varför kan han inte komma med mig??

Han behöver tight torr mus? Han säger att så är inte fallet, men jag har börjat hata mig själv så mycket nu...

Hatar min mus...

• Anonym (Sårad)

Men han skyller ju inte på mig? Han skyller på sig själv, att det är hans fel.

• Anonym (Sårad)

Behöver verkligen rådgivning av er just nu...

För jag mår så jävla dåligt....Ser framför mig hur hans ex guppar upp och ner med sin trånga torra mus och han sprutar....

Känns så förbannans orättvist....Varför stimulerar inte jag han lika mycket? Är jag vanskapt?

• Anonym (Sårad)

Hur kan han säga att jag är skönare när det är uppenbart att hans ex var der? Fattar ingenting...

Om jag var så skön som han säger så hade han ju kommit? Känner mig vilsen... Vilken jäkla fitta hade hon egentligen?? Eller talar han sanning att förhuden faktiskt gjorde att han kände mer, då den då var konstant på ollonet?

Hjälp mig att förstå....

• Anonym (Sårad)
    Anonym (female) skrev 2017-05-28 20:25:09 följande:

Det har varit så otroligt många trådar nyligen om detta ämne här och extremt många tjejer blir tydligen superblöta vid sex och då känns musen större eller mindre friktion. Många killar nuförtiden runkar för mycket till porr enligt trådarna och behöver otroligt hård stimuli för att komma. Därför tycker många att analsex t ex är mycket skönare för att det är tightare.  Sen omskurna killar generellt har inte lika känsligt ollon så kan ju bero lite på att han tagit bort en bit. Sen är ju klart möss olika och det känns mer eller mindre med vissa.

Ni får väl testa olika ställningar, be at han inte runkar så mycket om han gör det så att han är mer sprängfylld;) Tror inte du har slapp mus, du har ju inte ens fött vaginalt!

Han runkar aldrig, bara efter samlag, så att han kan komma
  • Anonym (Sårad)

Hans penis ser helt normal ut nu. Hans ollon är aldrig blottat vid slakt tillstånd.

Men hans ord ekar i mitt huvud....

• Anonym (Sårad)

Hans penis ser helt normal ut nu. Hans ollon är aldrig blottat vid slakt tillstånd.

Men hans ord ekar i mitt huvud....

Svar på tråden Är jag för slapp för honom?