Är jag för slapp för honom?
Kniper du med musklerna när ni har sex? Det är ju nice när tjejen gör det. Men man ska ju inte göra det hela tiden. Gör det inte alls i början. Sen gör det lite. Sen mer och knip mycket, knip rytmiskt, sen ta paus en stund. Trycker du ihop som fan i början så har du liksom inte mer att ge sen, allt är relativt vet du. Alltså jag kan inte tänka mig att du är oskön, framför allt inte om du är så våt som du säger, är tjejen bara våt är det gött att ha kuken där, något som ger friktion finns det ju alltid.
Kan inte detta ha med ingreppet på hans penis att göra. Självklart känns det annorlunda för honom nu. Det kanske var skönare för honom som det var förr när hans penis var "onormal" och det e ju trist i så fall. Men förhoppningsvis vänjer han sig vid sin nya penis med tiden.
Det är uppenbart att din man är frustrerad över situationen, riktigt tråkigt att det blev gräl av det. Ni får försöka reda ut det och säga förlåt till varandra på något vis.
Vilken anledningen än är att han har svårt att komma när han knullar dig så kan ni ju lösa det på annat sätt. Kan du tänka dig analt kanske, det är ju garanterat tightare, både skönt och inte alls ofräscht om man gör det rätt (läs på). Annars kan du ju försöka ge honom gudomligt bra avsugningar/låta han munknulla dig och hjälp till med händerna så kan ha komma på det viset. Visst det är trist att inte komma när man knullar men kan du ge han andra fantastiska orgasmer så kommer han nog inte tänka så mycket mer på det.