Inlägg från: Anonym (Sårad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sårad)

Är jag för slapp för honom?

Överreagerar jag? Kan det vara så att han talar sanning? Att när han hade extremt mycket förhud så gav det mer stimuli? Innan kunde han inte ens dra ner....

Snälla någon hjälp mig förstå...

• Anonym (Sårad)

Behöver verkligen ert stöd just nu...

• Anonym (Sårad)
    Anonym (kvinna30) skrev 2017-05-28 21:17:55 följande:

Men den första månaden i förhållandet då, hade ni inte sex då? Innan han gjorde ingreppet

Jo det hade vi, men han tyckte jag var för vild och hårdhänt då, det var därför han inte kom.

Sen hade vi långdistansförhållande så vi sågs inte så ofta då. Kankse var 14:e dag.
  • Anonym (Sårad)
    LionQueen88 skrev 2017-05-28 21:39:27 följande:

Ja jag gör knipövningar, men det verkar ju fan inte hjälpa....Stoppar jag in ett finger så känner jag bara fram och bakmusklerna dra ihop sig, inte sidomusklerna...känner mig vid utåt sidorna, man kanske inte har muskler där??

Så känns det för mig med, så är nog inget onormalt eller dåligt.

Så hur kunde hans ex då stimulera han mer? Var hon tajtare ellet berodde det på hans förhud?
  • Anonym (Sårad)

Har pratat med honom och han säger såhär:

När förhuden hela tiden var på ollonet så gav det stimuli till penisen och strängen och det kändes mer som en hand, därför kom han. Det tog ca 10-15 min att komma för han då.

När vi har sex så åker inte förhuden över ollonet och istället blir han avdomnad efter några minuter.

Är det inte meningen att en man skall tycka att det är skönare när ollonet är framme? Så en förhud som alltid ligger på ollonet är skönt som en hand?

Jag frågade honom varför han fortsätter ha sex med mig efter att avdomnandet börjar och han sa att han gör det för att JAG njuter....

Jag kämpar som en svettig gris i sängen i 30-45 min för att jag trodde han njöt!!! Men istället ligger han med avdomnad kuk!!! Hans ex kunde rida 10 min och han njöt så mycket så att han fick orgasm!!

Mitt ex var ännu mer omskuren, de tog tom bort hans sträng, inte fan hade han några problem att komma...

Varför blir min nuvarande avdomnad jämt?

• Anonym (Sårad)
    Mirja von Beau skrev 2017-05-29 09:57:13 följande:

TS, du är varken för slapp eller för våt, eller så är det något fel på ollonet. Han kan helt enkelt inte.

Tror du allvarligt att han lyckades komma med någon annan kvinna? Hade han då stannat hos dig i 2 år?

Sex är visst inte det viktigaste, men ett bra sexliv bidrar mycket till ett välfungerande förhållande.

Finns massor med kvinnor som fött barn och ändå har ett välfungerande sexliv. Tom så välfungerande att de flesta blir flerbarnsmammor. Och att man blir våt under samlag är väl bara bra?

Personligen skulle jag upplever situationen som mycket frustrerande. Dags att reda ut hans problem istället för skuldbelägga sig själv.

Han har alltid haft problem med att komma, men enligt honom så blev det värre då han tog bort en del av förhuden...

Förstår inte hur det kunde kännas som en hand för honom när han hade sex med sitt ex, jag känner mig så oduglig..För enligt honom så gneds förhuden konstant över ollonet...

Och varför sjutton domnar han av varenda gång?

Han ser ut som en helt vanlig man nu, man kan inte ens se att de tagit bort en bit...

Han kan inte komma av oralsex eller analsex heller, vi har provat...

Vi har även provat med kondom, då blev det liiite mer friktion för honom, men han kom inte ändå.
  • Anonym (Sårad)

Men jag kan inte hjälpa att jag känner mig otillräcklig i sängen...

Kan verkligen förhuden ha påverkat hans orgasmförmåga?? Och om orgasmen verkligen sitter i huvudet...då betyder det ju att hans ex tände honom mer?

10-15 min för han att komma med henne...känns som en kniv i mitt hjärta...

Jag är väldigt aktiv i sängen, provar nya ställningar, är inte blyg alls...men inget hjälper..

Han säger att han inte gillar när det är torrt, för då gör det ont, men hur fan kunde han komma med henne och andra då? Det gjorde så ont så att han fick orgasm?

Hur dum tror han att jag är??

Som jag ser det så verkar han föredra torrt...

Är så förolämpad...

• Anonym (Sårad)
    Mirja von Beau skrev 2017-05-30 11:16:29 följande:

Du är den perfekta kvinnan. I motsatsen till dig skulle jag efter 2 år inte komma på något i sängen öht. Hur som.

Slog dig aldrig tanken att karln är inte enbart lite manipulativt? Eller hur förklarar du dig själv att han aldrig någonsin gjorde något åt problematiken? 

För att han trodde det skulle lösa sig...

Varför tror du att han kunde komma med sitt ex?
  • Anonym (Sårad)
    Mirja von Beau skrev 2017-05-30 12:44:54 följande:

Hur vet du att han kunde komma med sitt ex? Har du pratat med henne?

Han svär att han talar sanning.
  • Anonym (Sårad)
    Anonym (Från början!) skrev 2017-05-30 16:00:11 följande:

Han hade ju problem med att komma edan från början. Det är han som har problem..

Jo han hade problem innan att komma men ändå lyckades han ibland, men med mig verkar det vara totalt omöjligt
Svar på tråden Är jag för slapp för honom?