Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Biomamma som förstör (långt!)

Men vilka kommentarer, skulle en 35 åring vara gubbsjuk för att han är ihop med en 24- åring? Skulle ts kasta bort sitt liv på en "gubbe " istället för att festa? Hur var det nu, ska alla leva sina liv exakt likadant? Det är inte alla 24åringar som tycker festande och frihet är maxlycka precis som alla 40 åringar inte ser man och två barn och villa som ideal. Träffar man en fantastisk partner tidigt kan man knappast göra slut för att man tänkte ha precis 3 långa förhållanden, 4 korta och 9 ONS först. Ts kan förstås festa med vänner och plugga trots att sambon har barn vv men det är valfritt som för alla.

Ts, det verkar hur jobbigt som helst. Jag har en vän som är lite som din killes ex. Inte alls otrevlig annars, men hon har oerhört svårt att hantera att exet träffat en ny kvinna efter många år som skilda och kan inte ens uttala hennes namn utan pratar väldigt otrevligt om henne. Jag tror det blir som ett tvång att fantisera och drömma om de bra stunderna i gamla familjen och att ingen annan ska få glädje av killens goda sidor. Tyvärr tror jag bara att tiden kan bleka problemen. Hon tröttnar och hittar någon amnan att hänga upp sej på. Ni får stötta varandra och vara tydliga mot barnen, som ni redan är. De blir ju äldre och ser tydligare att andra barn också har skilda föräldrar och bonusföräldrar.

Svar på tråden Biomamma som förstör (långt!)