Inlägg från: Anonym (Inte råd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte råd)

Följa med elker inte Bröllop utomlands

Och din syster förstår inte detta? Hon tror alla har råd att åka utomlands bara sådär? Jag hade inte heller gått. Hade även varit tydlig med varför till syrran.

• Anonym (Inte råd)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-05-28 22:26:48 följande:
    Jagvskulle nog inte brytt mig om det var roligt eller inte, känns inte som huvudsaken utan hade åkt ensam om det var det jag hade möjlighet till, eller hjälpt till med föräldrarnas resa om de inte har råd. De känns ju ännu viktigare.

Inför vem skulle ni hamna i "dålig dager"?

Men det låter som lite dålig planering av din syster om det är ett välkännt faktum att närmaste familjen har det knapert. Har hon inte alls lyft detta själv? Erbjudit sig att betala för föräldrarnas resa tex?
    Ts har inte ens råd att åka själv. Hur sk hon D åh råd att hjälpa till med sina förälders kostnader också? Ts jag hade inte åkt. Kanske syrran fattar vinken?!
  • Anonym (Inte råd)
    John22 skrev 2017-05-29 14:30:46 följande:

Skulle aldrig falla mig in att bränna en massa pengar för någon annans bröllop.

Sjukt egotrippat att förvänta sig att folk i princip ska åka på semester bara för att ens bröllop ska bli så bra som möjligt. Förlägger någon sitt bröllop utomlands tar jag det som en vink att de inte vill att folk ska komma.

Håller med.
  • Anonym (Inte råd)
    Anonym (Lisa) skrev 2017-05-30 10:14:35 följande:
    Det är ju en utlandsresa, perfekt tillfälle att kombinera med familjesemester.

1 år är lång tid att spara pengar på.
    Vilket land gäller det?
    Suck. Att det finns människor som inte förstår att alla KAN SPARA PENGAR! Många har INTE RÅD ATT SPARA!! Hoppas det var tydligt nog.
Svar på tråden Följa med elker inte Bröllop utomlands