• Jfja

    Var hittar man billiga charterresor?

    Som frågan lyder. Brukar kolla på tui/ving/apollo då jag vill åka "paketresa" men nästan alltid så hamnar man på minst 10 tusen per person, plus om man sen vill ha all inclusive blir det ju svindyrt om man inte vill planera ett år i förväg. Hur gör folk som hittar billiga?

  • Svar på tråden Var hittar man billiga charterresor?
  • Kjell2
    Jfja skrev 2017-05-31 10:16:27 följande:

    Som frågan lyder. Brukar kolla på tui/ving/apollo då jag vill åka "paketresa" men nästan alltid så hamnar man på minst 10 tusen per person, plus om man sen vill ha all inclusive blir det ju svindyrt om man inte vill planera ett år i förväg. Hur gör folk som hittar billiga?


    Skippar charter. Köper flygstol, letar billigt boende via nätet med möjlighet till egen matlagning.
  • Jfja
    Anonym (helen) skrev 2017-05-31 10:20:44 följande:

    Airtours är bra


    Har som paketresor?
  • Anonym (helen)
    Jfja skrev 2017-05-31 11:33:08 följande:
    Har som paketresor?
    ja, de har en bra hemsida.
  • Anonym (Tid)

    Kan du resa utanför de populäraste perioderna brukar priserna vara mycket lägre.

  • Birgitta02
    Jfja skrev 2017-05-31 10:16:27 följande:
    Som frågan lyder. Brukar kolla på tui/ving/apollo då jag vill åka "paketresa" men nästan alltid så hamnar man på minst 10 tusen per person, plus om man sen vill ha all inclusive blir det ju svindyrt om man inte vill planera ett år i förväg. Hur gör folk som hittar billiga?
    Åker man på skollov så blir allt dubbelt så dyrt. Men fortfarande finns det sistaminuten-resor. Utanför skolloven finns massor av billiga resor.
  • Duckan

    Langley brukar ha ganska bra priser på sina sista minuten.
    Annars som det redan skrivits, boka flygstol och hyr lgh/hus på orten.

  • K med lilla E

    Vi har åkt med Solresor ett flertal gånger och alltid varit nöjda. De har bra priser tycker jag.

  • alexandersundell

    Jag hittade denna sajt som ger bra information vart man kan hitta billiga resor som kanske kan vara till hjälp. Den visar även en topplista över olika resebyråer. 

    Du hittar der här :)  Hoppas det är till hjälp!

Svar på tråden Var hittar man billiga charterresor?