Inlägg från: Anonym (ge dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ge dig)

Så sjukt...

Anonym (L) skrev 2017-05-31 12:12:33 följande:

Finns vittnen till hans överfall och jag har fotar ett blåmärke på min arm, så vill jag nu kan jag ställa till det rejält. Men då får jag ju räkna med att bli bostadslös.

Han knuffade ut dig för att du INTE var önskvärd. Så ditt vittne får då begå mened och ljuga om var och när det skedde.
  • Anonym (ge dig)

Jaså det var din systers man. Ja då hade du nog redan fått kompispris på hyran. Och hur vet du att de inte redan gett dig hyresavdrag?

• Anonym (ge dig)
    Anonym (L) skrev 2017-05-31 13:20:32 följande:

Man kan inte ta hur mycket som helst för en gammal sommarstuga med möss som springer på golvet och feldragen livsfarlig el som kan döda mig och min familj.

Det har du inte skrivit något om tidigare. Påhittat i efterskott.
  • Anonym (ge dig)
    Anonym (L) skrev 2017-05-31 17:38:02 följande:

[quote=77718355][quote-nick]Anonym (ge dig) skrev 2017-05-31 13:09:29 följande:[/quote-nick]Jaså det var din systers man. Ja då hade du nog redan fått kompispris på hyran. Och hur vet du att de inte redan gett dig hyresavdrag?[/quote

Om jag nu fått hyresavdrag varför betalar jag då samma hyra som jag gjort sen jag flyttade in? Svara på den du hyresvärden!

Därför att du troligen fått avdrag hela tiden. Och varför ska hyresvärden svara på den. Då måste du fråga honom.
  • Anonym (ge dig)
    Anonym (..) skrev 2017-05-31 18:29:37 följande:

Ge dig menar nog att du betalar nog mindre än vad hyran skulle legat på om ni inte var "släkt"

Alltså fått hyresavdrag från start

Precis men TS lyssnar inte. TS ser inte utanför sin supersmala väg.
Svar på tråden Så sjukt...