Så sjukt...
Finns vittnen till hans överfall och jag har fotar ett blåmärke på min arm, så vill jag nu kan jag ställa till det rejält. Men då får jag ju räkna med att bli bostadslös.
Finns vittnen till hans överfall och jag har fotar ett blåmärke på min arm, så vill jag nu kan jag ställa till det rejält. Men då får jag ju räkna med att bli bostadslös.
Jaså det var din systers man. Ja då hade du nog redan fått kompispris på hyran. Och hur vet du att de inte redan gett dig hyresavdrag?
Man kan inte ta hur mycket som helst för en gammal sommarstuga med möss som springer på golvet och feldragen livsfarlig el som kan döda mig och min familj.
[quote=77718355][quote-nick]Anonym (ge dig) skrev 2017-05-31 13:09:29 följande:[/quote-nick]Jaså det var din systers man. Ja då hade du nog redan fått kompispris på hyran. Och hur vet du att de inte redan gett dig hyresavdrag?[/quote
Om jag nu fått hyresavdrag varför betalar jag då samma hyra som jag gjort sen jag flyttade in? Svara på den du hyresvärden!
Ge dig menar nog att du betalar nog mindre än vad hyran skulle legat på om ni inte var "släkt"
Alltså fått hyresavdrag från start