Sorg att inte kunna bli sambo då killen inte vill
Måste bara skriva av mig. Jag har en särbo relation sedan tre år tillbaka och min särbo är väldigt viktig för mig och jag älskar honom så som jag aldrig älskat någon. Men jag har en sorg jag aldrig kommer berätta för honom och det är att jag vill vara sambo med honom . Han sade väldigt tidigt i vårt förhållande att han kunde tänka sig att bli sambo men efter någon vecka så ändrades det till att han trodde att han aldrig mer vill bo ihop med någon. Och han sade att om jag villl vara med honom så blev jag tvungen att acceptera det eller välja någon annan.
Sedan har jag en sorg till han har aldrig sagt att han älskar mig . jag får bara höra jag tycker om dig . Han brukar dock visa att han älskar mig , han finns alltid för mig
När jag säger jag älskar dig svarar han bara Puss .
Vi sover bara hos varandra på helgerna om inte han vill ha ensamtid. Han behöver enligt honom vara själv väldigt mycket , nu har vi nästan sovit ihop varje helg men då får jag höra att han håller på att tappa bort sig , att det är för mycket vi och att han håller på att försvinna. Att vi nästan är som sambos fast vi sover på olika ställen. Jag blir väldigt ledsen när jag får höra det , men istället för att säga stopp går jag undan och gråter i min ensamhet. Vilket också gör att jag känner mig värdelös och ensam.