Svagt plus eller spökstreck ?
Ingen som ser plusset på mitt test? BIM-1.. väldigt svagt men tycker ändå att det är där.
Clearblue Plus.
Ingen som ser plusset på mitt test? BIM-1.. väldigt svagt men tycker ändå att det är där.
Clearblue Plus.
Åh förlåt! Jag trodde att det var Clearblue early och de vet jag att det bara ska va två streck på sammanlagt.
Tyvärr ser jag bara en skugga om det är ett vanligt clearblue plus. Men har du fått positivt med clearblue early så är det positivt? Eller var det väldigt svagt på den med? Detta är ingen tvekan, detta streck är rosa och syns väldigt tydligt!
Jag ser en skugga, den finns där absolut! Men jag har också fått skugga på Clearblue early och sen när jag testade en gång till så var det ingenting alls där.
Skugga ger lite hopp i alla fall! :)
Inte jag heller!! :) Det är därför jag har bunkrat upp med jättemånga test, så att jag ska kunna testa varje dag om jag känner för det haha.
Gud vad jag önskar förresten att Familjeliv kunde fixa en chatt istället för sådana här trådar.. :/ En chatt man kan va en grupp och chatta i. Det hade varit kanon!
Ett tips från en testmissbrukare till en annan. Köp testlagrets stickor. Tror det äe 20 st för 129 kr. Dem är grymma! Har visat tidigt för mig, redan på äl+8-9 och om man inte är gravid äe de tydligt negativa. Supernöjd med dem!
Galet, jag beställde 20 (!) stycken test.
Haha jag också!!
Samma här!! Började redan idag på äl+7, haha!!
Ingen mens i syne ännu. BIM idag. Hoppas så himla mkt att den inte dyker upp. Tror de nya testen från testlagret landar i brevlådan imorgon.
Ju mer jag tittar på bilden med testet jag tog för några dagar sedan tycker jag att strecket syns mer & mer haha.
Tror mitt är negativt, blödde jättelite nu :(
Vad tror ni om det här? Det är väldigt tidigt testat, men jag är ju som sagt en testtorsk utan dess like haha!
Har höjt kontrasten på bilden.
Testlagrets sticka
jag ser tyvärr bara blankt
Det här testet har ju två stycken streck men det känns som att de sitter för tätt? Eller har jag fel? :O
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 med väldigt utspätt kvällsurin.
Vågar man hoppas? Åhh tycker inte alls om att gå runt i ovisshet, är sååå ivrig haha!
Ja kan nog se nåt svagt där :)
Aldrig sett spök på testlagrets tester iaf. Kanske var nåt på g men lite svajigt i början bara. Hur nära bim är du?