Svagt plus eller spökstreck ?
Är jag blind? Hjälp! Tog denna på förmiddagen. Första gången jag ser något! Tog ett test för några dagar sedan som var neg.
Är jag blind? Hjälp! Tog denna på förmiddagen. Första gången jag ser något! Tog ett test för några dagar sedan som var neg.
Ååh jag är så nervös... vet ju om alla spökstreck man läst om.. vågar man tro på detta? Har väldigt oregelbunden cykel..står på min app att jag ska ha mens om ca 5dagar... detta är ett tidigt test från graviditetskollen #spändtjej
Solklart plus!!! Du är definitivt gravid!!! Stort grattis! Själv är jag bara på äl+7 men hoppas också på att få ett fint plus här om
Några dagar
Blir lite ledsen här.... mkt svagare idag (nedersta)
Har du BIM idag?
Jag har sett det här förut, när folk har tagit test varje dag och radat upp dem bredvid varandra. Det blir inte alltid starkare och stakare i början. Plus att strecken brukar bli starkare när de fått torka lite. Har du några test kvar?Tyvärr ser jag inget härifrån!
Har du BIM idag?
Jag har sett det här förut, när folk har tagit test varje dag och radat upp dem bredvid varandra. Det blir inte alltid starkare och stakare i början. Plus att strecken brukar bli starkare när de fått torka lite. Har du några test kvar?Tyvärr ser jag inget härifrån!
ta ett till i morgon :P
Åh vad fint!! Grattis! Hur många försök har ni gjort nu?