Inlägg från: EmmaoFredrik |Visa alla inlägg
  • EmmaoFredrik

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Hoppas gärna in här.

Äl 19-20 juni
    Bim 5 juni

Blir försök 1 till tredje barnen. Tog ut pstav 15 maj. Så får vi se hur det går.

• EmmaoFredrik
    brennaV skrev 2017-06-09 12:38:56 följande:

Välkommen. Försöker med barn 3 här med. Det går sisådär.

Hur länge har ni försökt? Hur gamla är dina två barn?
  • EmmaoFredrik
    brennaV skrev 2017-06-09 20:36:21 följande:

Tog ut spiralen förra året i april. Tyvärr 3 missfall i juni, November och mars...det vill sig inte. Barnen är födda 2012 och 2013. Jag är 36 år. Själv då?

Tog ut min pstav 15 maj nu. Är 30år. Våra söner är 9 och snart 6 år. Så jag har rätt stora barn ????

Vad tråkigt med missfall. Hoppas att vi får plus snart ????????
  • EmmaoFredrik

Då är mensen slut o dags o försöka att få till en bebis ???? har ni andra haft er mens än ?

• EmmaoFredrik

Har oxå köpt hem test stickor, har aldrig använt det heller. Då de är första ägglossning efter uttag av pstav vet jag inte riktigt när jag har men troligen nästa vecka. Ska börja testa lite smått..

• EmmaoFredrik
    emizz skrev 2017-06-13 11:04:15 följande:

Ägglossning i sikte misstänker jag :) någon som kan det här med ÄL test i tråden? Det är inte lika starkt som komtrollstrecket men det borde va nära nu :)

När hade du din mens innan?
  • EmmaoFredrik

Har inte riktigt förstått de här me äl test än. Har man ägglossning när det är två lika starka test? El kommer ägglossning efter?
    Kanske är dum, men inte riktigt förstått.

• EmmaoFredrik
    EmmaoFredrik skrev 2017-06-15 14:21:08 följande:

Har inte riktigt förstått de här me äl test än. Har man ägglossning när det är två lika starka test? El kommer ägglossning efter?
    Kanske är dum, men inte riktigt förstått.

Streck ska de så klart stå inte test.
  • EmmaoFredrik
    emizz skrev 2017-06-15 14:38:25 följande:

Efter två starka streck har man ägglossning 12-48 h efter :)

Så bra då vet jag.
  • EmmaoFredrik

Väntar oxå in Äl, inga tecken än, men är bara på dag 10 sen första dagen i mensen.
    Men borde nog börja komma snart ..

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017