För oss med BIM 1-7 juli 2017
Hoppas gärna in här.
Äl 19-20 juni
Bim 5 juni
Blir försök 1 till tredje barnen. Tog ut pstav 15 maj. Så får vi se hur det går.
Hoppas gärna in här.
Äl 19-20 juni
Bim 5 juni
Blir försök 1 till tredje barnen. Tog ut pstav 15 maj. Så får vi se hur det går.
Välkommen. Försöker med barn 3 här med. Det går sisådär.
Tog ut spiralen förra året i april. Tyvärr 3 missfall i juni, November och mars...det vill sig inte. Barnen är födda 2012 och 2013. Jag är 36 år. Själv då?
Då är mensen slut o dags o försöka att få till en bebis ???? har ni andra haft er mens än ?
Har oxå köpt hem test stickor, har aldrig använt det heller. Då de är första ägglossning efter uttag av pstav vet jag inte riktigt när jag har men troligen nästa vecka. Ska börja testa lite smått..
Ägglossning i sikte misstänker jag :) någon som kan det här med ÄL test i tråden? Det är inte lika starkt som komtrollstrecket men det borde va nära nu :)
Har inte riktigt förstått de här me äl test än. Har man ägglossning när det är två lika starka test? El kommer ägglossning efter?
Kanske är dum, men inte riktigt förstått.
Har inte riktigt förstått de här me äl test än. Har man ägglossning när det är två lika starka test? El kommer ägglossning efter?
Kanske är dum, men inte riktigt förstått.
Efter två starka streck har man ägglossning 12-48 h efter :)
Väntar oxå in Äl, inga tecken än, men är bara på dag 10 sen första dagen i mensen.
Men borde nog börja komma snart ..