För oss med BIM 1-7 juli 2017
Hej hoppas in här från juni tråden. Blir 6e försöket med andra barnet. Hoppas verkligen nu. tänkte testa progesterall då min lutealfas varit olika lång sista försöken. Någon mer som använder den?
Hej hoppas in här från juni tråden. Blir 6e försöket med andra barnet. Hoppas verkligen nu. tänkte testa progesterall då min lutealfas varit olika lång sista försöken. Någon mer som använder den?
Kom iväg lite fort. Äl blir ca 24/6 och bim ca 7/7
Hej hej
Jag ska börja använda progesterAll för första gången också denna cykel :D
Hade min mens förra helgen.
"Välkommen" jag använde progesterall lite lätt förra mensen. Dock testar jag munkpeppar denna månadMens förbi i tisdags, ägglossning om 1-1,5 vecka.hoppas nu det går vägen för oss alla här i gruppen <3
Det står så här om munkpeppar: "Munkpeppar är känt för att kunna bidra med en ökad chans för graviditet, och är därför ett utmärkt tillskott för kvinnor som vill bli gravida. Munkpeppar kan bidra med högre nivåer av LH. Kan även hjälpa mot oregelbunden mens. Munkpeppar kan sänka nivåerna av Prolaktin. "
Jag har ganska regelbunden mens, men har typ ägglossning på dag 18-23, så ska se om munkpeppar får ägglossning att ske lite tidigare
Det var någon mer än jag som hade lång cykel 34 dagar? Vilken dag börjar du med än test?
Någon fler som har ÄL fredag/helgen? Har ni några känningar?
Jag har känningar men brukar ha det i några dagar innan det gör som mest ont, och det är då jag förmodar att ägget brukar släppa.
Ni kan så mycket om de olika sekreten förresten. Verkar finnas hur mycket som helst att lära sig om det här. Hur länge "lever" ägget efter att det har släppt? Är det upp till 24 timmar?
Jag trodde att äggvite-sekret betydde att man är som fertilast! Vart lär man sig allt detta?
haft en förkylning på g i veckor som brutit ut nu. Känns som att tempen ligger lite högre än vanligt varje dag så går inte att utläsa om äl vart alls. Hade två stickor kvar till monitorn och den visade hög idag iallafall.
Någon mer som tempar?

Min äl verkar bli sen denna gång (om den kommer alls) så kommer inte ha bim inom datum spannet på tråden iallafall.
De e sant. Det kan jag ju göra. Om inte annat så är de roligt att se hur det går för alla andra innan man själv har bim:)