• Hmjn89

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Hoppar in här också!

1:a försöket till andra barnet, ÄL runt 15 juni och BIM 2 juli.

Har köpt hem ÄL-stickor men har noll koll känner jag, har hittills bara reggat i app sedan pillerstopp i våras och förra ÄL visade ÄL-stickorna aldrig utslag så antar att ÄL var tidigare så jag missade den? Eller? Någon som har koll som kan stick-coacha mig? :'-D

• Hmjn89
    emizz skrev 2017-06-12 09:39:14 följande:

Japp inväntar ägglossning, har börjat testa med stickor för första gången så vi får se hur det går <3 är CD 10 idag

Samma här, helt ny på dessa stickorna! Spännande!
  • Hmjn89
    emizz skrev 2017-06-12 15:25:50 följande:

Lite rädd för att missa höjningen men tror jag ska testa på förmiddagen och sen även tidig kväll...vilka ska du använda dig utav?

Jag är också rädd att missa, men tänker att om man testar varje dag borde det vara svårt att inte kunna se nåt... eller...? Idag var min första testdag = helt blankt. Tänker att man borde kunna se svaga streck innan stegring...? Jag har Testlagrets ÄL-tester! Vilka har du?
  • Hmjn89
    EmmaoFredrik skrev 2017-06-13 00:50:39 följande:

Har oxå köpt hem test stickor, har aldrig använt det heller. Då de är första ägglossning efter uttag av pstav vet jag inte riktigt när jag har men troligen nästa vecka. Ska börja testa lite smått..

Kul! Jag är fortfarande i lite skräckblandad förtjusning gällande detta med bebisverkstad
  • Hmjn89
    emizz skrev 2017-06-12 23:10:25 följande:

Nä precis tänkte börja testa två ggr per dag nu från och med imorgon så borde jag inte missa det...jag har haft svaga streck på mina och köpte storpack stickor på graviditetskollen, så jag kan testa massor :) Lycka till :)

Heja storpack! Lycka till er också!
  • Hmjn89
    emizz skrev 2017-06-13 11:04:15 följande:

Ägglossning i sikte misstänker jag :) någon som kan det här med ÄL test i tråden? Det är inte lika starkt som komtrollstrecket men det borde va nära nu :)

Åh spännande! Så det är såååå det ska se ut!
  • Hmjn89
    brennaV skrev 2017-06-13 22:03:20 följande:

Vilken dag i cykeln är du på? Jag känner lite likadant, och tänker mig att snart så kommer det.

Förra cykeln hade jag blankt på äl Stickan på morgonen och sen på eftermiddag äl streck lika starkt som kontrollstrecket och glad gubbe med clearblue äl stickor ....ge inte upp <3

Åh är det sant! Då ska jag testa ännu mer! Visste att jag skulle bli knäpp på detta...

Beräknad ÄL på lördag enligt appen men har som sagt andra känningar och sedan förra månaden har jag misstankar om att jag har ÄL tidigare än appen säger. Går det att köpa flerpack på Apoteket med ÄL-tester eller det är bara online?

Tack, håller tummarna för oss!
  • Hmjn89
    brennaV skrev 2017-06-15 07:00:31 följande:

Det går att köpa 7 pack på Apoteket

Tack för tips! Köpte ett 7pack svindyra som komplement till mina billiga från nätet
  • Hmjn89

Än-tlig-en!! Ett liiitet tecken på att det finns några jäkla hormoner i mig Nu är det bara att vänta och testa järnet!
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017