Inlägg från: EmmaStinan |Visa alla inlägg
  • EmmaStinan

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Hej!

Mitt ägglossningstest visade väldigt starkt den 19:e så BIM blir för mig runt den 3 juli. Det här är andra försöket och första försöket med hjälp av ägglossningstester. Blev skapligt förvånad när det visade sig att jag har ägglossning betydligt senare än vad jag trott med cirka 22 dagar mellan senaste mens och ägglossning. Nu är det bara att vänta! Håller tummarna för er :D

• EmmaStinan

Någon mer som analyserar varenda känsla i kroppen? Jag har ätit p-piller i sju år och är väldigt förvirrad och har jättedålig koll på kroppens alla signaler. Tyckte att jag hade ÄL-känningar runt den 6/6 men ägglossningstesterna blev positiva inte förrän 18/6, förväntar mig inget plus tyvärr. Har dessutom vad som känns som exakt lika känsla i kroppen som förra månaden en vecka innan mensen kom, men jag märker ju när jag läser här på familjeliv att de symtomen också beskrivits av gravida kvinnor; som mensvärk, hugg långt ner i magen, kissnödig ofta och väldigt ömma bröstvårtor.

Äsch, nu blev jag negativ. Klart jag hoppas men kunde aldrig ana att det skulle tära så hemskt på psyket, och då är vi "nybörjare" i bebisverkstaden ändå. Tänker på alla de som kämpar och kämpar så otroligt.

• EmmaStinan
    GladMensen har kommit, helt oanmäld och fräck sådär! Nä, nu blir det nya tag. Önskar er alla lycka till!
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017