• Stenbock7

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Hej tjejer! Hoppas att det är okej att jag hoppar in här, har BIM först den 10 juli men har läst igen (nästan alla) era inlägg och ni verkar så härliga :D beklagar tidigare missfall, hade själv ett i maj och det var min första graviditet. Nu hoppas jag på plus men är osäker på om simmarna klarat sig så länge där inne..

Hade sex 23+24 juni, ÄL 27 juni (tror jag, på morgonen var ÄL-testet jättestarkt)

• Stenbock7
    Isvattenis skrev 2017-07-03 12:53:09 följande:

Noll symtom. Den enda jag känt är som nått form av sendrag när jag kastat mig upp ut soffan typ.

Brösten är som vanligt, bröstvårtorna kanske något mer putiga.

Min mens brukar komma dom en klocka ÄL+13 och när jag igår fick positivt på ägglossnings test och tappen va varken mjuk eller öppen så fick jag lite hopp.

Så idag på BIM och mensen hade inte kommit vid lunch så ....

Mannen fyller år i slutet av veckan. Ska jag hålla mig? :P

Åh grattis! :D och ja, absolut! Tänk vilken födelsedagspresent - jag hade väntat (om du kan). Blir ett minne för livet :)
  • Stenbock7
    brennaV skrev 2017-08-01 07:38:57 följande:

Tror inte någon läser denna tråd längre. Men vill bara berätta att jag plussat. Har noll koll på när äl var. Men utgår från att min cykel var 32 dagar så bf bör vara i början på april. Typ 8-10. Hur har det gått för er andra?

Åh vad roligt, grattis :D Vet du ungefär när du hade BIM? Så kul! Jag testade väldigt tidigt på BIM-6 och vet inte om jag mest inbillar mig att det finns ett svaaagt streck. Kan lägga in bild!
  • Stenbock7

BIM-6, inbillar jag mig bara svaga streck? Haha, så dåligt tålamod man har.. ena är testlagret, andra CB early. Nu kommer jag vänta till fredag (BIM-2) i alla fall innan jag testar igen..
  • Stenbock7
    brennaV skrev 2017-08-01 08:03:04 följande:

Vad kul! Jag annars något streck där!! Jag tror bim är idag eller igår för mig. Har en cykel på 32 dagar vanligtvis så räknar med det. Håller tummarna att dina streck ökar!!

Tack för ditt svar! Det var ju supersvagt, nästan spök men ser man minsta lilla är det ju positivt säga det.. och gissa vad?! :D Jag tog ett digitalt idag på morgonen som visade gravid! På BIM-4, så glad!
  • Stenbock7
    brennaV skrev 2017-08-01 08:03:44 följande:

Mitt test

Såhär svagt var mitt idag innan jag plussade på det digitala. Knappt märkbart, men jodå :) Vi ses i BF april-tråden :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017