• emizz

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Jooosen skrev 2017-06-08 12:06:56 följande:

Ja fy! Vilket försök är du inne på?

Det är 7:e försöket nu till tredje barnet...känns frustrerande när jag haft lätt för att bli gravid tidigare...men va så dum att gå på p-spruta och det tog nästan ett år innan jag fick min mens tillbaka. Vilket försök är ni på?
  • emizz
    Jooosen skrev 2017-06-08 21:44:45 följande:

Jaha okej! Skönt ändå o veta att du kan bli gravid, om man kan tänka positivt haha :p är första barnet försök 3 blir det!

Ja absolut! Finns de som har de kämpigt...och skulle de av någon anledning inte bli några fler så har jag två underbara barn <3
  • emizz
    typ89 skrev 2017-06-11 19:32:54 följande:

Hej hoppas in här från juni tråden. Blir 6e försöket med andra barnet. Hoppas verkligen nu. tänkte testa progesterall då min lutealfas varit olika lång sista försöken. Någon mer som använder den?

Hej hej

Jag ska börja använda progesterAll för första gången också denna cykel :D 

• emizz
    EmmaoFredrik skrev 2017-06-11 15:47:49 följande:

Då är mensen slut o dags o försöka att få till en bebis ???? har ni andra haft er mens än ?

Japp inväntar ägglossning, har börjat testa med stickor för första gången så vi får se hur det går <3 är CD 10 idag
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-12 13:00:50 följande:

Samma här, helt ny på dessa stickorna! Spännande!

Lite rädd för att missa höjningen men tror jag ska testa på förmiddagen och sen även tidig kväll...vilka ska du använda dig utav?
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-12 15:53:20 följande:

Jag är också rädd att missa, men tänker att om man testar varje dag borde det vara svårt att inte kunna se nåt... eller...? Idag var min första testdag = helt blankt. Tänker att man borde kunna se svaga streck innan stegring...? Jag har Testlagrets ÄL-tester! Vilka har du?

Nä precis tänkte börja testa två ggr per dag nu från och med imorgon så borde jag inte missa det...jag har haft svaga streck på mina och köpte storpack stickor på graviditetskollen, så jag kan testa massor :) Lycka till :)
  • emizz

Ägglossning i sikte misstänker jag :) någon som kan det här med ÄL test i tråden? Det är inte lika starkt som komtrollstrecket men det borde va nära nu :)
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-13 12:58:44 följande:

Närmar sig! Ta ett test ikväll också och jämför

Tänkte göra det :) spännande
  • emizz
    Hmjn89 skrev 2017-06-13 13:20:28 följande:
    Åh spännande! Så det är såååå det ska se ut!
    Yes!! Blev helt paff imorse när stickan såg ut så jämfört med igår då det var supersvagt :D

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017