• Hmjn89

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Huuur kan det vara sån skillnad på två olika test? Med lite fantasi ser jag en skugga av ett streck på det billiga, men det var lika svagt igår! Är de olika känsliga eller är det bara så att de dyra faktiskt är mer tillförlitliga?
  • Hmjn89

En hel vetenskap detta! Kommer förlita mig på CB:s men varva med stickorna. Isf stämmer nog appen ganska bra som säger ÄL på lördag. Och om inte stickorna visar nåt kanske vi inte hade missat ÄL förra månaden ändå Men men, håller tummarna för CB ist nu, de får vara så dyra de vill... Tog ett till nu ikväll som var lika starkt som det innan idag så hoppas på att det håller på att bli positivt!

• Hmjn89
    brennaV skrev 2017-06-16 07:19:37 följande:

Om vi ska maximera möjligheterna nu då. Vi hade sex igår kväll vid 20. Ska vi ha sex ikväll eller imorgon bitti? ...

Tjohoo! Jag hade haft imorgon
  • Hmjn89

Hurraaaa! Dagens och gårdagens test. Håller tummarna nu! Stickorna från nätet är fortfarande i princip helt blanka... Måste vara nåt fel på just den leveransen eller nåt?

Vad har ni andra för klassiska ÄL-känningar?
  • Hmjn89
    brennaV skrev 2017-06-16 08:13:30 följande:

Tänkte bara att mitt strecket på testlagrets stickor var så starka igår också, att äl sker om 12-48h. Om 12h är kl 19 och imorgon bitti då- 24h. Det är ju jobbigt om ägget släpper om 12h och vi missar.. haha. Får ha sex ikväll och imorgon bitti

Lever inte ägget i runt 24 timmar innan det är kört? Oavsett, så kör på

ÄL-testen på bilden är Apotekets egna teststavar, typ CB-variant. Tur jag köpte dem igår, annars hade vi missat ÄL denna månaden också!
  • Hmjn89
    Isvattenis skrev 2017-06-16 21:27:28 följande:

Tog du testet med morgon urin?

Har testat både med morgonurin och senare på dagen, ingen förändring... Håller mig till stavar fortsättningsvis!
  • Hmjn89

Så, då börjar testerna bli svagare och ÄL-symptomen är här... Håller tummarna på att det fastnar något litet knytt som kan växa!

• Hmjn89

Med min förra grav testade vi positivt veckan innan midsommar så blev alkoholfritt för mig då. Jag tror jag tar lite bubbel på fredag och kanske ett glas vin men inte nåt supande direkt ??

• Hmjn89
    emizz skrev 2017-06-18 20:03:04 följande:

Har känt en molande smärta från och till idag samt känt mig allmänt konstig...hoppas på att de gror något inuti mig och inte inbillning :D tror inte jag kommer kunna hålla mig till mer än ÄL+10 hahahaha.....

Wow, vad spännande! När hade du ÄL? Vi har samma BIM du och jag men jag känner inte ett skvatt mer än de vanliga ÄL-tecknen.
  • Hmjn89
    emizz skrev 2017-06-18 22:52:21 följande:

Hade ÄL i onsdags :) hade sex sön, tis, ons och tors så man vet aldrig...håller tummarna för oss. Har du ÄL nu?

Hade ÄL i fredags så ÄL+3 idag. Är supersvullen och har lite bilvärlden till och från, som vanligt efter ÄL med andra ord, men annars inget! Inget är som väntans tider, och försöker att hålla nere förväntningarna. Tur det är gott med bubbel
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017