För oss med BIM 1-7 juli 2017
Det var någon mer än jag som hade lång cykel 34 dagar? Vilken dag börjar du med än test?
Det var någon mer än jag som hade lång cykel 34 dagar? Vilken dag börjar du med än test?
Min brukar vara 32-34 dagar. Har då äl dag 18-20. Tog munkpeppar denna månad och ver du, idag på CD 13 fick jag en fast glad gubbe på min clearblue. Vi hade sex igår kväll och måste få till det ikväll också <3
Idag tog jag inte mp men smörjde med progesterall krämen
Hurraaaa! Dagens och gårdagens test. Håller tummarna nu! Stickorna från nätet är fortfarande i princip helt blanka... Måste vara nåt fel på just den leveransen eller nåt?
Vad har ni andra för klassiska ÄL-känningar?
Hej!
Hoppar in här.
Har dock bim den 8 Juli, en dag efter trådens namn. Är det ok om jag ändå hänger här inne?
ÄL 24 Juni enligt appen men har lite olika långa menscykler på 31-37 dagar. Vanligast är dock 36 dagar men vi får se.
Jag kör med äl-stickor och sekretmetoden.
Hur gör ni?
Heja oss. Nu ska det snart liggas massor!
Är ni mycket ömma när ni har sex vid ÄL?
Denna månad var jag verkligen det. Du då?
I sommar släpper jag allt jag tidigare tänkt på.
Jag dricker när jag vill, festar om jag vill. Kommer Ligga så klart mycket Runt ÄL. (Midsaommar) men kommer även dricka två dagar i rad.
Har inga grav test hemma utan kommer köpa om jag passerar BIM.
Äl + 2. Moler på vänster sida där jag kände äl smärta i lördags. Ber fan till Gud att det tagit sig nu !!!!!