För oss med BIM 1-7 juli 2017
10 dagar kvar till ägglossning. Vill bara slappna av men alla tankar finns alltid i bakhuvud..
10 dagar kvar till ägglossning. Vill bara slappna av men alla tankar finns alltid i bakhuvud..
Känner samma...försöker slappna av men det är nästan totalt omöjligt för lite tänker man hela tiden, har snart 6 veckors semester så får hålla mig sysselsatt så jag slutar tänka haha
Det är 7:e försöket nu till tredje barnet...känns frustrerande när jag haft lätt för att bli gravid tidigare...men va så dum att gå på p-spruta och det tog nästan ett år innan jag fick min mens tillbaka. Vilket försök är ni på?
Känns så här med. Redan nu lite ont i magen. Kör dock lactal balans nu 7 nätter så vet inte om de kan vara de
Mensen över och ägglossning om cirka 1 vecka. Dock tror jag att ja fått svamp så har just påbörjat tredagarskur :((( men hinner nog bli botad lagom tills det är dags att verkligen börja sexa haha .....
Lactal balans återställer pH värdet i underlivet. Jag tyckte att mina flytningar luktade mycket efter förra ägglossningen, inte illa men starkt så jag tänkte att jag testar detta. Har man rätt balans så överlever spermierna längre så de kanske är lite hjälp på vägen.
Dock rekommenderas inte detta vid försök att bli gravid pga under behandling så blir underlivets pH värde lågt och de försämrar miljön. Men när jag avslutat kuren så har jag mer än en vecka till ÄL då jag tänker att de borde hinna ordna upp sig :)
Ja de tror jag absolut att de hinner göra :)
Jag har oftast 34 dagars cykel så då blir det den 23 juni så här får väntas 12 dagar till (suck)
BIM 6 juli
Jag känner mig mycket mer chill nu när de är sommar. Tar ett glas bubbel ibland, ett glas vin ibland. Lever livet. Dagarna får gå hur sakta dom vill. De är ju sommar :) glöm inte att njuta av den.
Jag tänker så här, blir jag - det måste ta sig fokuserad ! nu så kommer jag ångra mig i höst att jag inte njöt mer av sommaren, om de fortfarande inte blivit nått då.
Hade min mens 3-7/6 så är på cykeldag 11 idag :D
Nu är min Pevarylkur över. Tog både krämen och grejen man stoppar upp hehe.. har äl om några dagar men hoppas detta inte hämmar spermierna att simma?! Är så nojig :(