För oss med BIM 1-7 juli 2017
Jag har fortfarande molande värk, jag hoppas att det betyder nått. Men man vet ju aldrig. Jag har 9 dagar till bim.
Jag har fortfarande molande värk, jag hoppas att det betyder nått. Men man vet ju aldrig. Jag har 9 dagar till bim.
Bim nästa onsdag...
Mina symtom är som bortblåsta med, dock lite illamående då o då. Så inriktar mig på min mens igen och försöker igen.
Hur många inväntar fortf bim förutom jag?
Näe inte ett dugg, lite mens smärtor i morse men har försvunnit. Sen är jag tröttare än vanligt tycker jag.
Du då?
Pinsam fråga men hur era flytningar nu? Som inte fått mens än? Tycker jag har ovanligt mycket flytningar. Vita tjocka.
Ikväll tycker jag de har ryckigt o dragit o haft mer värk. Inte mensvärk utan mer molande. Svårt o förklara. Men inte ont i bröst el så..
men vi får se vad som sker. Hade varit kul me ett plus.
Jag testade idag på äl+11 och bim-4 och fick tokblankt gravtest. Trist!
Med sonen plussade jag på äl+8
Jag kan inte komma ihåg att jag hade speciella symtom me 2 söner. Nu letar man nästan efter symtom .
Jag ligger här o är illamående som bara den. Usch...
Det blev plus!
Bim lördag, känner mig konstig i kroppen. Men jag är inställd på att de inte blivit nått denna månad. Så kanske de går. Haha
Föressten alla andra grattis till era plus.
Åh där kom mensen som ett brev på posten. Då blickar vi framåt till nästa äl istället.