För oss med BIM 1-7 juli 2017
Jag tror på ett plus :)
Hur nära bm är du? :)
Jag såg att pilen på förpackningen hamnade lite konstigt på bilden, det är alltså inte det strecket jag har svårt att se :D
Jag tror på ett plus :)
Hur nära bm är du? :)
Jag ser strecket! Ta ett nytt imorgon så är det säkert starkare :)
O grattis till alla plus :) själv vågar jag inte testa, antingen är jag på bim-2 eller bim-4.
Jag hade inte gjort nr 2 på 3 dagar men det släppte liite idag.. självklart när man var på ett köpcenter -.- lika jävla hård i magen nu igen. Är aldrig det.. gör det varje dag annars liksom xD och gasig som fan.. uppsvälld mage så jag får fan inte ihop byxorna. Äter allt som kommer i min väg, finns fan inget stopp! Slängde fan nyss i mig en tredjedels pizza?! Om jag inte blir tjock av graviditet så blir jag väl det för att jag äter allt jag ser xD
Haft känningar i äggstockar och lillmagen i en vecka nu, varit sjukt trött och sjukt hungrig. Humörsvängningar och mått illa på vinlukt. Trodde inte det var något eftersom jag förra månaden hade samma känningar plus blodådror på brösten och då var det negativt. Fick 2deöad mens förra månaden 1,5dag 8/6 och 1,5dag 10/6... Aöltid haft exakt 4v. Mellan mens förr - då 26dagar...
I mitt fall var tröttheten och illamåendet för alkohol det som var positivt...
Plussade idag!!! Mest troligt bim -2 eftersom plusset är så svagt ännu...
Längtar till i kväll när jag kan berätta för sambon att det INTE var inbillning denna gång!
Och nu kom oron - för missfall, vad sker nu? Och LYCKAN!
37år och första... Med mannen i mitt liv <3
Grattis! :D
Kommer testa om jag får någon blödning, cirka 12-14dagar efter... Annars hoppar jag pyret stannar där inne :) Får försöka hålla mig sysselsatt så jag inte tänker så mycket på det... (Lättare sagt än gjort)
Den här hungern är fan helt hysterisk.. :o kastar i mig mat som om det inte fanns en morgondag! Nån annan?
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..
Grattis till plus hörru :) ger mig lite hopp :D och Jaa hoppas du mår bättre den här gången. Jag mådde knappt illa när jag var gravid med sonen.
Nu mår jag fruktansvärt illa istället... dålig i magen också :( fast jag tror mensen kommer vilken dag som helst, hade den klassiska tyngdkänslan i underlivet när jag satt på toaletten förut. >
Så tråkigt tjejer.. på det igen nästa månad ;)
Fan vad hemsk jag känner mig som mamma nu.. solen skiner ute och sonen vill bara ut och leka.. och jag ligger här på soffan och mår illa och är sååå trött :"( ingen mens i sikte men den kanske kommer imorgon. De 3 senaste månaderna har mensen varit sen med 1-3 dagar så vet inte när bim är längre. Enligt app var det igår..
Nä jag måste rycka upp mig nu!
Grattis :)
Det slutade ändå med att vi gick till lekparken en sväng, skulle hämta ett paket ändå, och blev lite piggare :) och när vi var där så kände helt plötsligt hur kladdigt det blev i trosorna och tänkte fan nu kom mensen... men nejdå, bara en massa flytningar (phew!) :)
Nu är vi hemma igen och båda två är strandad i soffan framför paw patrol xD skum känsla i nedre regionerna.. bestämt mig nu iaf för att spara morgonurinet imorgon se efter om inte mensen dyker upp imorgon. :) (feeegiiis) xD
Min hunger har försvunnit! Är typ bara illamående.. men det har man ju varit utan att varit gravid förut också innan mens. :/