• osynligtklar

Babyplan ÄL test hjälp mig!

Har tagit två st ÄL test idag hade mens som tog slut för 3 dagar sen. Hur som helst, fick (vad jag tror) positivt ÄL test på båda testen (tog 2 för det första såg pos ut å tror att det är för tidigt). Kan jag ha ÄL så tidigt!? Hjälp mottages tacksamt!

• Svar på tråden Babyplan ÄL test hjälp mig!
  • osynligtklar

Tog en till bild på senaste testet jag tog när det var helt klart såg att det inte var det på första bilden. Använde samma urin också!

• Anonym (Neg)

Dom är negativa. De blir fullbredd och starkare färg än sådär när det är positivt

• Thisdream

Mina äl tester visade så när jag fick glad gubbe på cb digital äl test. Cb är lättare då man inte kan missta sig

• Skrutt 83

Skulle definitivt tolka dem som positiva

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • osynligtklar
    Anonym (Neg) skrev 2017-06-04 15:55:51 följande:

Dom är negativa. De blir fullbredd och starkare färg än sådär när det är positivt

Hm ja, konstigt är det iallafall
  • osynligtklar
    Thisdream skrev 2017-06-04 15:59:23 följande:

Mina äl tester visade så när jag fick glad gubbe på cb digital äl test. Cb är lättare då man inte kan missta sig

Har hört att CB är bättre men har inte haft pengar till dem
  • osynligtklar
    Skrutt 83 skrev 2017-06-04 19:29:39 följande:

Skulle definitivt tolka dem som positiva

Åh nu fick jag upp hoppet för denna cykel! Men tycker ändå att det är skumt då jag har 26 dagar lång cykel och brukar ha ÄL dag 12-13 men men, kroppen är underlig. Testade idag med såklart och då vart testet negativt.
  • Thisdream
    osynligtklar skrev 2017-06-05 00:57:12 följande:

Har hört att CB är bättre men har inte haft pengar till dem

Nä dom är rätt dyra iofs. . :/ men jag hade tolkat dem som positiva :D
  • asterisco

Hej! Jag har CB digital hemma men inte börjat använda än, tänkte göra det nu.

Jag min mens starta 3 juni, vilken dag ska jag börja testa? Dag 10 från första mensdagen eller från sista?

Hjälp! :)

• Thisdream
    asterisco skrev 2017-06-05 08:25:03 följande:

Jag min mens starta 3 juni, vilken dag ska jag börja testa? Dag 10 från första mensdagen eller från sista?

Hej ;) står de inte i bruksanvisningen du fick med ?:) näe jag äl testade stod de precis när jag skulle börja testa osv utefter hur lång cykel man ha :)
  • Anonym (hjälpen)
    asterisco skrev 2017-06-05 08:25:03 följande:

Menscykeln börjar första mens dagen alltså dag 1=mensdag 1. det beror på hur lång cykel du har ,sök på menscykel och ägglossning på Google!
Svar på tråden Babyplan ÄL test hjälp mig!