• Lillkröta

Hångelproblem.

Hur hånglar man på rätt sätt? Jag och den killen jag träffar nu har problem, vi klickar inte när vi hånglar. Jag är mer en puss person och pussar mer, det är mysigare! Killen jag träffar ska ut med tungan hela tiden. Det blir både blött och jobbigt. Jag har påpekat som "jag är så dålig på att hångla", men han tycker inte de och kör på.

De är inte bra och jag vet inte hur jag ska göra. Har panik och tänker så mkt när vi gör det. Ååååååh

• Svar på tråden Hångelproblem.
  • Lena

Men säg att du inte gillar att hångla så mycket.

• Anonym (qqq)

Ok så du gillar inte tungkyssar så mkt? Säg det åt honom, var konkret! Han fattar ju inte om du bara säger "jag är dålig på att hångla". Det är du inte, du bara väljer att pussa utan tunga. 

Förklara exakt vad du brukar gilla och sen kan han förklara vad han brukar gilla, sen kan ni testa er fram vad ni gillar tillsammans.  Jag tror en del killar tror att de"måste" sticka ner tungan i halsen på en, för de har sett det på film eller kompisar har sagt att man "ska" göra så. 

• Lillkröta
    Anonym (qqq) skrev 2017-06-05 09:33:42 följande:

Ok så du gillar inte tungkyssar så mkt? Säg det åt honom, var konkret! Han fattar ju inte om du bara säger "jag är dålig på att hångla". Det är du inte, du bara väljer att pussa utan tunga. 

Förklara exakt vad du brukar gilla och sen kan han förklara vad han brukar gilla, sen kan ni testa er fram vad ni gillar tillsammans.  Jag tror en del killar tror att de"måste" sticka ner tungan i halsen på en, för de har sett det på film eller kompisar har sagt att man "ska" göra så. 

Tycker det är så svårt o säga hur jag vill ha det. Men att börja få fram vad han exakt gillar och så kan ju vara en bra start ;)
  • Anonym (-)

Haha mitt ex körde propellern - cirklade tungan runt runt och åter runt, blev tokig så jag höll munnen stängd och vi kysstes utan tunga. Men det bästa är nog att du antingen säger att du inte gillar det eller så håller du munnen stängd så borde han till slut fatta eller fråga... :)

• Lillkröta
    Anonym (-) skrev 2017-06-07 16:06:31 följande:

Haha mitt ex körde propellern - cirklade tungan runt runt och åter runt, blev tokig så jag höll munnen stängd och vi kysstes utan tunga. Men det bästa är nog att du antingen säger att du inte gillar det eller så håller du munnen stängd så borde han till slut fatta eller fråga... :)

Hahaha nej vad jobbigt! Ja, håller munnen stängd endel så de blir jättestelt, hahah!
  • Anonym (qqq)

Man (eller jag iaf) gillar att kyssas med öppen mun, mjuka och hårda läppar om vartannat så man kan förändra intensiteten i kyssarna. Tungspetsen kan gärna få leka lite med den andres tunga men här stoppas sällan hela tungorna in. Ytterst sällan och om det händer är det kul men det räcker så, liksom. 

Jag var med en gång om en man som var så "blöt" om munnen, och sen tryckte han bara läpparna helt platt mot mina och sen hände inget. Honom fick jag lära lite för det blev så konstigt. 

Men TS, helt ok att du frågar hur han gillar men glöm för allt i världen inte bort dig själv! Tycker det lyser igenom lite i det du skrivit att du tänker väldigt mycket på hur han gör, vad han vill och hur "du är dålig på att hångla". Fokusera lika mycket på dig själv: vad vill du, vad tycker du om, hur gör du, vad vill du att han ska göra osv.

Om du tycker det är svårt säga hur du vill ha det kan du åtminstone markera när han gör något du inte gillar och kanske säga "mmmm" när han gör nåt du verkligen gillar. Inte lätt för honom annars att veta.

• KimLinnefeldt

Hade ihop det med en kvinna ett tag som gapade jättestort och vispade runt med tungan. Ganska avtändande. Kyssen ska vara mycket läppar, lagom tunga, omväxlande hårt och mjukt, gärna blött. Tändande att få sina läppar försiktigt smekta av en tungspets.

Svar på tråden Hångelproblem.