Man (eller jag iaf) gillar att kyssas med öppen mun, mjuka och hårda läppar om vartannat så man kan förändra intensiteten i kyssarna. Tungspetsen kan gärna få leka lite med den andres tunga men här stoppas sällan hela tungorna in. Ytterst sällan och om det händer är det kul men det räcker så, liksom.
Jag var med en gång om en man som var så "blöt" om munnen, och sen tryckte han bara läpparna helt platt mot mina och sen hände inget. Honom fick jag lära lite för det blev så konstigt.
Men TS, helt ok att du frågar hur han gillar men glöm för allt i världen inte bort dig själv! Tycker det lyser igenom lite i det du skrivit att du tänker väldigt mycket på hur han gör, vad han vill och hur "du är dålig på att hångla". Fokusera lika mycket på dig själv: vad vill du, vad tycker du om, hur gör du, vad vill du att han ska göra osv.
Om du tycker det är svårt säga hur du vill ha det kan du åtminstone markera när han gör något du inte gillar och kanske säga "mmmm" när han gör nåt du verkligen gillar. Inte lätt för honom annars att veta.