• Anonym (Erica)

Kille vill ha mig men har redan en vid sidan om?

Hur tänker killar?

En kille vill ha kontakt med mig (vi har historia i bagaget) Och han var tydlig med att han vill ha sex. Men när jag väl sexar mig ligger han lågt några efter, och istället pratar om vardagliga saker.

Jag fick sedan reda på att han haft en tjej nu ett tag, inte flickvän men kk som han går till. Varför vill han ha kontakt med mig om han redan går till en annan?

Han ljög om att jag är den enda han pratar med. Har dock inte avslöjat han då jag inte vill han ska tro jag bryr mig om han.

Kan det vara känslor inblandat eller vill han bara ha fler alternativ?

• Svar på tråden Kille vill ha mig men har redan en vid sidan om?
  • Anonym (Tant)

Vad hör du när de "sexar dig"?!

• Anonym (äh)

äh, bara en dryg snubbe som tror det är ok att knulla runt. Han gör det för att han kan det, tydligen. Lögnare är inget roligt och du kan sluta grubbla på om han har känslor, han ville bara ha sex.

• Anonym (Erica)

Alltså bara genom sms. Typ vad jag vill han ska göra osv.

• Anonym (Erica)

Om han bara vill ha sex, då skulle han väl inte skriva ibland? Eller gör han det för att inte tappa kontakten.

• MrFlex

Fast det är väl inte så konstigt egentligen? Han har ju inget förhållande utan bara en KK. Det finns mängder med både män och kvinnor som har fler en en sexpartner när de inte är i ett seriöst förhållande. Många dejtar flera personer samtidigt.

Han kanske inte kan träffa sin KK så ofta som han önskar? Han kanske tycker att sexet var extra bra med dig? Han kanske bara vill ha bekräftelse från dig?

Bara han vet svaret och det har troligtvis väldigt lite med att göra "hur killar tänker".

• CrazyTown

Han vill nog bara ha lite inspiration vid runk eller känna sig bekräftad. Skit i honom

• Tecum

Han ser ingen framtid med sin kk utan vill ha något bättre. Säkert har han vissa känslor för dig då han håller kontakten fast ni inte har sex. Frågan om det är tillräckligt eller om han bara känner av läget?

• Anonym (tänker)

Jag undrar mer hur tjejer som vet om att de har att göra med ett asshole till kille men ändå på något sätt ska försöka få det till att killen är snäll innerst inne och älskar just dem över allt annat tänker...

Vad är problemet TS? Snubben är ett asshole, dumpa och välj någon annan. Hur svårt kan det vara?

• Anonym (tänker)
    Tecum skrev 2017-06-05 16:48:21 följande:

Han ser ingen framtid med sin kk utan vill ha något bättre. Säkert har han vissa känslor för dig då han håller kontakten fast ni inte har sex. Frågan om det är tillräckligt eller om han bara känner av läget?

Eller så vill han flera KK? 
  • Tecum
    Anonym (tänker) skrev 2017-06-05 16:58:11 följande:
    Eller så vill han flera KK? 
    Men då borde han vara mer på när hon "sexar sig".
Svar på tråden Kille vill ha mig men har redan en vid sidan om?