Anonym (badkompisen) skrev 2017-06-07 08:10:58 följande:
Jag har kört med en vattenpump i 2,5 år och som jag skrev i 4-funs tråd så ökar jag nästan endast på omkretsen.
Jag har även fått blåmärken när jag kört för hårt. Jag kör max en halvtimme om dagen. Oftast blir det bara en 15 min om dagen då den får hänga med in i duschen. Blåmärkena försvinner om du inte pumpar på några dagar men kommer snabbt tillbaka tyvärr. Kanske försvinner de helt om man inte pumpar på ett par, tre veckor? Jag har inte hållit upp så länge.
Jag har ca 14 i omkrets och 15 i längd i vanliga fall. En rätt kort grov penis.
Efter en halvtimme med pumpen så blir den kanske liiiite längre, kanske en halv centimeter men omkretsen ökar rejält. Upp till 15,5 - 16 cm och håller sig så en timme eller två. Sedan sjunker den långsamt tillbaka. Tyvärr har jag inte märkt några permanenta förändringar så det tror jag inte på även om reklamen säger det.
Min fru älskar iallafall när jag är nypumpad! Det är framförallt omkretsen som känns för kvinnan vid sex och det är en jäkligt stor skillnad på 14 och 16 cm i omkrets jämfört med längd. Du får en köttig grov kuk och du verkligen känner att du tränger ut kvinnan på ett helt annat sätt. Min fru älskar det!
Sen måste jag säga att det är en egoboost att känna att man har en grov kuk mellan benen, även om det är ganska snabbt övergående.
Min fru var skeptisk i början och tyckte att det var både slöseri med tid och pengar och onödigt. Nu ber hon mig ibland att gå och pumpa medans hon lägger ungarna!!!
Det är precis som du beskriver att man får ingen permanent effekt mer än att det håller i sig i några timmar. Kul att din fru uppskattar det. Min fru tycker att jag blir för stor och dessutom svårare med oralsex och därav föredrar opumpad variant. Själv tycker det är en skön känsla även om jag för övrigt är normalutrustad.