Inlägg från: Anonym (4fun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (4fun)

Blåsor och penispump

Kul o se att du vart inspirerad! Gamla tråden jag skapade tog tyvärr bort av admin

har själv aldrig upplevt fenomenet men som sagt tidigare är de nog bäst o ta en liten paus med pumpandet o se om de skulle återkomma när du börjar igen 

• Anonym (4fun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-06 13:13:04 följande:

Har din fru märkt skillnad på storleken när ni har sex?

Skulle nog vilja säga att de är omöjligt att hon inte gjort hehe annars är de bara o pumpa lite till hehe  :)
  • Anonym (4fun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-06 14:23:08 följande:
    Du har hållt det hemligt? Hon har inte sagt något?
    Min tjej vet att jag pumpar hon är lite av en sizequeen vilket går bra i hand med att jag tycker de är kul o labba o förstora lite. jag pumpar inte alltid konstant går oftast i perioder men när jag pumpar pumpar jag mycket och ökar extremt i storlek.
  • Anonym (4fun)
    Anonym (Jack) skrev 2017-06-06 16:20:29 följande:
    Har letat som bara den efter tråden. Varför togs den bort?
    lite oklart faktiskt men tror dom ansåg de som "reklam" mer en diskution tyvärr. man ska nog va försiktig med o skicka länkar etc om var man köper sina pumpar :P   så den är tyvärr borta. kan väl eventuellt hållas här alternativt skapa en ny liknande :)
  • Anonym (4fun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-06 21:27:41 följande:
    Jag har själv testat men inte blir det någon jätteskillnad för mig i tjocklek. Kanske blir 0.5-1 cm skillnad i diameter. Det som sväller mest är bakom ollonet.
    tror de handlar om tiden och att inte stressa. jag brukar sitta 1.5-3 timmar ibland och då ökar jag cirka 2-5 cm i omkrets 
  • Anonym (4fun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-06 22:48:39 följande:
    Oj, det var länge! Får du ut snoppen ur röret då? Måste göra ont!

haha kan bli lite tight den lägger sig oftast upp mot väggarna o börjar växa på längden.    kan va något öm dagen efter men inget märkvärdigt.  

efter x antal timmar så sjunker svullnaden men kan ibland flytta sig lite på skaftet när den slaknar vilket kan se lite roligt ut ibland men annars är de inget konstigt.

Kör ofta med ring och ibland stor ring som även omfamnar pung som lyfter o framhäver hela paketet lite mer.  

• Anonym (4fun)

Har också funderat o tvivlar lite på permanenta ökningar..  

De är ju en härlig boost och kan vara båda skönt o roligt ibland men själv inte kunnat hålla en frikänt pumpning.

börjat kolla o införskaffa en del andra produkter som en "sträckare" eller hur man ska förklara men den kräver mycket tid och är inte så bekväm o bära. tror dock den kan ge bra resultat också. finns billiga grejer men också jätte dyra kitt för flera tusen med CD skivor o guider etc. någon som kollat nått på sånt innan? :) 

• Anonym (4fun)

börjat pumpa mer igen o använder en enklare luft pump fast kör vatten i den i duschen o skillnaden är enorm?!   resultatet jag oftast har efter 1 timme kommer på 15min mycket effektivt och mycket bekvämare en väntat.

fler som använder vatten?

• Anonym (4fun)
    Anonym (Jack) skrev 2017-06-28 19:23:16 följande:

Nix, precis fått ordning på apparaten så nu blir det en mer permanent hyllvärmare.

okej hurså??
Svar på tråden Blåsor och penispump