• Anonym (Billys)

Hur ska jag få henne att bli intreserad av mig igen?

Hej!

Hur ska jag få en tjej att bli intreserad av mig igen? Vi har inte haft någon kontakt på över 6 månader. Hon va intreserad av mig för ca 1 år sedan men vi tappade kontakten pga olika anledningar. Men hur ska jag göra för att få henne intreserad av mig igen på bästa sätt? Hur ska jag ta min första kontakt med henne? Är det ens möjligt att en tjej kan bli intreserad av någon 1 år senare?

Mvh

• Svar på tråden Hur ska jag få henne att bli intreserad av mig igen?
  • Anonym (Beror på)

Det beror väl på vad det var för anledningar till att kontakten bröts/hennes intresse försvann.

• Anonym (Hejjjjjj)

Visa intresse genom att skicka sms och fråga hur hon mår och va hon gör om dagarna ellee va hon gör på kvällarna. Visa om du har känslor vissa killar kan va lite svåra på att visa känslor om hon upplevt förut att killar e svåra på att visa känslor så kanske hon inte vågar visa så mycket tillbaka i rädsla att bli avvisad el sårad igen.Har hon visat något intresse tillbaka?

• Anonym (Hejjjjjj)

Aha läste nu att du inte hade tagit kontakt än. Skicka ett sms å fråga hur hon har det och hur hon mår. Fråga hur det går med kärleken och svarar hon att hon e singel så är det ju bara å försöka köra på flirta lite å se hur hon reagerar på flirtarna.

• Anonym (Hejjjjjj)

Varför tappa ni kontakten då?

• Anonym (Hejjjjjj)

Fast va inte för på visa på ett lagom sätt att du e intresserad tx skriv att du tänkt på henne.Lycka till hoppas allt går bra. :)

• Anonym (Hejjjjjj)

Har faktiskt lite samma problem själv just nu, vet inte om jag gav dig något bra råd men jag försökte så gott jag kunde iaf ler.

• Anonym (Billys)

Hennes intresse försvann på grund av att jag va för osäker för att ta nästa kliv.

Men nu har det gått 1 år och jag har blivigt mognare och har fått bättre självkänsla.

Anonym (Beror på) skrev 2017-06-06 22:53:41 följande:

Det beror väl på vad det var för anledningar till att kontakten bröts/hennes intresse försvann.

• Anonym (Billys)

Läs ovanför:)

Anonym (Hejjjjjj) skrev 2017-06-06 23:00:50 följande:

Varför tappa ni kontakten då?

• Anonym (Hejjjjjj)

Ok den killen jag har kontakt med sa att han mognat. Jag frågade han va som hänt på 1 år mognat sa han då. Själv så e ja lite rädd för å våga få honom in i mitt liv igen då han bara försvann förra gången.

• Anonym (Hejjjjjj)

Yngre killar brukar mogna senare har jag hört. Men är väl värt ett försök att du skriver å frågar hur hon mår? Luska ut om hon är upptagen eller singel skriv tx hur går det med kärleken då? Då avslöjar du ju inte om du är singel hellee å hon måste fråga dig samma sak.

• Anonym (Hejjjjjj)

hoppas du fick några tips av mig af

• Anonym (saga)
    Anonym (Billys) skrev 2017-06-06 22:52:26 följande:

Hej!

Hur ska jag få en tjej att bli intreserad av mig igen? Vi har inte haft någon kontakt på över 6 månader. Hon va intreserad av mig för ca 1 år sedan men vi tappade kontakten pga olika anledningar. Men hur ska jag göra för att få henne intreserad av mig igen på bästa sätt? Hur ska jag ta min första kontakt med henne? Är det ens möjligt att en tjej kan bli intreserad av någon 1 år senare?

Mvh

Har ni dejtat varandra eller bara visat intresse utan att få till det med varandra?
  • Anonym (Billys)

Vi dejtade varandra under några månader förra året. Men jag blev så osäker så jag väntade för länge med att ta nästa kliv. Finns det något jag kan göra för att reparera mitt misstag?

Anonym (saga) skrev 2017-06-06 23:35:25 följande:

Har ni dejtat varandra eller bara visat intresse utan att få till det med varandra?

• Anonym (Hejjjjjj)

Vet inte du kan nog bara få svar om du frågar henne rätt ut om du kan få en chans till.Säg det du känner inombords kanske förklarar det för henne som du nämt för oss här. Hon kommer nog få en bra kille i dig hoppas allt går bra det kommer gå bra ska du se. Lycka till nu :)

• Anonym (saga)
    Anonym (Billys) skrev 2017-06-06 23:50:12 följande:

Vi dejtade varandra under några månader förra året. Men jag blev så osäker så jag väntade för länge med att ta nästa kliv. Finns det något jag kan göra för att reparera mitt misstag?

Beror nog på hur det slutade och ifall du sårade henne? Hon kan ju ha gått vidare och kommit över dig.

Kanske ska du ta dig en funderare varför du vill ha henne tillbaks? Vet du vad hon  kände för dig?

Skicka ett sms och kolla läget och se om hon svarar?  Kanske bara "hej tänker på dig...hur mår du" eller något sånt? Var det du som hörde av dig sist eller?

• Anonym (Billys)

Om jag sårade henne vet jag inte. Men hon började att ignorera mig lite när vi ibland stötte på varandra på stan.

Jag är helt säker på att hon va intreserad av mig. Jag bjöd ut henne på resturang en kväll förra sommaren, men vi hittade på andra roliga och mysiga aktiviteter tillsammans också.

Men en dag så tröttnade hon på att jag aldrig tog det vidare till nästa steg så hon skrev till mig och sa att hon tycker att vi borde sluta träffas pga att hon bara vill vara kompis. Men att hon bara ville vara kompis tror jag inte på. Då hade hon aldrig följt med mig när jag bjöd ut henne och tog med henne på andra mysiga och roliga aktiviteter. Och jag fick även reda på att hon snackade väldigt bra om mig med hennes vänner.

Anonym (saga) skrev 2017-06-07 00:06:08 följande:

Beror nog på hur det slutade och ifall du sårade henne? Hon kan ju ha gått vidare och kommit över dig.

Kanske ska du ta dig en funderare varför du vill ha henne tillbaks? Vet du vad hon  kände för dig?

Skicka ett sms och kolla läget och se om hon svarar?  Kanske bara "hej tänker på dig...hur mår du" eller något sånt? Var det du som hörde av dig sist eller?

Svar på tråden Hur ska jag få henne att bli intreserad av mig igen?