• Anonym (Analsson)

Är analsex det nya normala?

Hej!

Hur fungerar det idag, förväntar sig unga killar att få komma i rumpan på tjejen?

Har analsex blivit en norm och är en tjej som inte tar den analt tråkig?

• Svar på tråden Är analsex det nya normala?
  • Aikido

Visst är det jobbigt att vakna upp efter en massa år i hypersömn?

• Anonym (Nyfikna)

Alla vill väll prova.

• MrFlex

Jupp! Hon är inte bara tråkig utan ett defekt exemplar som ej kvalar in som partner.
    Normen gäller inte bara för unga pojkar utan även gubbar som jag.

Fast om jag ska vara lite seriös så tror jag inte att det sååå stor skillnad nu och för 10-15 år sedan. Möjligtvis har analsex avdramatiserats en del och diskuteras mer öppet i media mm.

Var nog på samma sätt med oralsex i en inte allt för avlägsen dåtid.

Läste att det ska göras en ny stor undersökning om svenskarna sexliv och då får vi kanske svaret? Den senaste gjordes 1996.

• Anonym (Analsson)
    MrFlex skrev 2017-06-07 22:03:17 följande:

Jupp! Hon är inte bara tråkig utan ett defekt exemplar som ej kvalar in som partner.
    Normen gäller inte bara för unga pojkar utan även gubbar som jag.

Fast om jag ska vara lite seriös så tror jag inte att det sååå stor skillnad nu och för 10-15 år sedan. Möjligtvis har analsex avdramatiserats en del och diskuteras mer öppet i media mm.

Var nog på samma sätt med oralsex i en inte allt för avlägsen dåtid.

Läste att det ska göras en ny stor undersökning om svenskarna sexliv och då får vi kanske svaret? Den senaste gjordes 1996.

Minns omkring 1996 när det ryktades om att en tjej i min före detta gymnasieklass fått den i rumpan. Var en stor snackis då.

"XX satte på henne i röven" hette det.
  • 100kgpappa

Kan inte svara för den yngre generationen (jag är 40), men jag ser analsex som en naturlig del av sexlivet, och skulle jag bli singel och leta ny kvinna, så får det bli en som också gillar det. Bland mycket annat som ska stämma.

Men ser inte någon som ogillar analsex som tråkig, bara att hon inte har samma sexuella intressen som jag.

• Anonym (Man)

Har för mig att rfsu gjorde nån undersökning för ett antal år sedan (kan vara den som det talades om oban). Där har jag för mig att de kom fram till att det bland dem under 30 hade typ 30-50% av tjejerna testat analsex, men att det bara var 1-3% som hade haft analsex sista månaden.

Så det är hyggligt vanligt att testa, lite mindre vanligt att ha det ofta.

Jag förväntar mig inte analsex, men hoppas det. Det är skönt o lite extra syndigt.

Nej, en tjej behöver inte vara tråkig för att hon inte tar den i 2an, hon kan ju helt fantastisk i sängen på andra sätt. Men lite mindre kul är det.

Personligen tycker jag att alla killar som vill ha analsex ska testa med en dildo på sig själv. Det är otroligt lätt att det gör ont för tjejen om man gör fel.

• Anonym (Analsson)
    100kgpappa skrev 2017-06-07 23:02:40 följande:

Kan inte svara för den yngre generationen (jag är 40), men jag ser analsex som en naturlig del av sexlivet, och skulle jag bli singel och leta ny kvinna, så får det bli en som också gillar det. Bland mycket annat som ska stämma.

Men ser inte någon som ogillar analsex som tråkig, bara att hon inte har samma sexuella intressen som jag.

Skulle du eventuellt välja bort någon som inte vill ha den i rumpan?
  • Anonym (Anonym1)

Många vill nog testa men som sagt inte lika många som praktiserar det lika ofta.

Skulle gärna ta min sambo analt men hon vill inte. Hon gjorde det då och då med sin förra kille men hade oftast ont av det, ibland upp till en vecka efter. Jag är avsevärt större än honom så hon har bara sagt 'no way'.

Sedan sade hon en intressant sak till, 'innan ni killar tjatar på oss tjejer om analsex, så tycker jag ni skall göra en avgjutning av er egen kuk och sedan prova att ta den i 2an själv... Alla killar som gjort det kan fråga oss tjejer sedan.'

Ganska tänkvärt faktiskt, eller hur!. Många killar tror det bara är att trycka in den som i fittan, men jävlar vad ont det kan göra.... Efter det provar inte någon igen...

• MrFlex
    Anonym (Analsson) skrev 2017-06-07 23:08:06 följande:
    Skulle du eventuellt välja bort någon som inte vill ha den i rumpan?
    Jag skulle definitivt välja bort en tjej som inte gillar analsex om jag blev singel nu. Trodde inte avsaknaden av just detta skulle vara ett problem men nu efter 5 år nästan helt utan så har jag ändrat uppfattning. Livet är kort och det finns ett stort utbud. Sexuell kompatibilitet är viktigt. Oral, vaginal och anal är numera på min måste-lista.
  • Anonym (Analsson)
    MrFlex skrev 2017-06-07 23:40:12 följande:
    Jag skulle definitivt välja bort en tjej som inte gillar analsex om jag blev singel nu. Trodde inte avsaknaden av just detta skulle vara ett problem men nu efter 5 år nästan helt utan så har jag ändrat uppfattning. Livet är kort och det finns ett stort utbud. Sexuell kompatibilitet är viktigt. Oral, vaginal och anal är numera på min måste-lista.
    Ok, då gäller det att du ganska snabbt får information om analstatus så att du inte slösar bort tid på någon som inte vill?
Svar på tråden Är analsex det nya normala?