Vi som har BIM 20-25 Juni
Tänkte att vi skulle följas åt den här månaden, detta är vårat tredje försök, nu hoppas man lite extra:)
Tänkte att vi skulle följas åt den här månaden, detta är vårat tredje försök, nu hoppas man lite extra:)
Jag har BIM den 21 juni:)
Jag har BIM den 21 juni:)
Hej, försöker bli gravid med tredje barnet, tredje försöket i maj men fick mensen i onsdags ????
En liten fundering jag har är att jag brukar inte känna av att mensen ska komma annat än lite mensvärk. Efter andra försöket fick jag ömma bröst en vecka efter äl som höll i sej till mensen kom och då fick jag betydligt rikligare än jag brukar. Samma sak denna månaden, fast då började brösten ömma redan tre dagar efter äl. Mycket mera mens denna månad också. Det jag lurar på är om det kan vara väldigt tidiga missfall, eftersom det känns annorlunda än vanlig mens. Eller är det kroppen som spelar mej ett spratt eftersom jag försöker bli gravid. Vad tror ni?
Välkommen:) Hoppas på att det tar sig den här gången:) Hur gammal är du?
Håller tummarna för er som har BIM nu i juni!
Har bim 20e :)
23 år, killen 27.
Första barnet och första riktiga försöket, slutade dock skydda oss i september men vill inte ha för höga förväntningar!
Bim 23e
Försökt sen december. Blev gravid i januari men slutade i ett ma. Nu är det 2a försöket efter det :)
Vi är 38 och 39 år. Jag har 3 barn sen tidigare och min sambo 1 barn.
Hej! Jag har BIM den 19 juni, hittade ingen grupp för mig, är det okej om jag hakar på här? :)