Slicka rumpa
Hej!
Undrar om det är skillnad mellan yngre och äldre tjejer vad gäller synen på att bli slickad i rumpan. Är det något som gillas eller finns nyfikenhet på att testa?
Hej!
Undrar om det är skillnad mellan yngre och äldre tjejer vad gäller synen på att bli slickad i rumpan. Är det något som gillas eller finns nyfikenhet på att testa?
Var går dina gränser för yngre och äldre?
Jag tror att yngre gillar det lite mer då de kanske är mer nyfikna, men vem gillar o andra sidan att få salladen tossad *fniss*.
Men fråga såklart först vad din partner tycker :)
En varm banan i salladen är alltid bra!
Jag tror att yngre gillar det lite mer då de kanske är mer nyfikna, men vem gillar o andra sidan att få salladen tossad *fniss*.
Jag vet ju inte hur det är för andra, men jag tyckte det var rätt obehagligt de ggr jag var med om det när jag var yngre.
Nu är jag strax under 30 och nu känns det bättre både psykiskt och fysiskt.
Inget för mig som är lite äldre.
Jag vet ju inte hur det är för andra, men jag tyckte det var rätt obehagligt de ggr jag var med om det när jag var yngre.
Nu är jag strax under 30 och nu känns det bättre både psykiskt och fysiskt.
Ok, vad tror du ledde till den vändningen? :) Jag är lite rumpfixerad generellt och älskar att smeka och massera den. Slickar gärna analen också :).
Min man har börjat göra det på mig dom senaste åren att slicka min anal, så skönt. Även ta in ett finger där. Då jag är väldigt förtjust i analsex o min man inte alls är det, så är jag väldigt nöjd att han kommit så långt i sin utveckling. Gör mina orgasmer mer intensiva.
Men själv skulle han inte vilja ha samma behandling, tyvärr för mig!!! men, men kan inte få allt här i världen.
Har nyss testat att slicka tjejens anus efter många tankar. Har vilja prova men inte haft mod att göra det. Med några öl i kroppen gick jag hela vägen och det var superhäftigt. Hon tyckte det var bra med och kom när jag senare masserade där med fingrarna samtidigt som jag bad henne stimulera klittan själv. :)