• Anonym (Grov penis)

Slicka rumpa

Hej!
    Undrar om det är skillnad mellan yngre och äldre tjejer vad gäller synen på att bli slickad i rumpan. Är det något som gillas eller finns nyfikenhet på att testa?

• Svar på tråden Slicka rumpa
  • Marie39

Var går dina gränser för yngre och äldre?

Jag tror att yngre gillar det lite mer då de kanske är mer nyfikna, men vem gillar o andra sidan att få salladen tossad *fniss*.

Men fråga såklart först vad din partner tycker :)

En varm banan i salladen är alltid bra!

• Anonym (Grov penis)
    Marie39 skrev 2017-06-11 00:53:51 följande:

Jag tror att yngre gillar det lite mer då de kanske är mer nyfikna, men vem gillar o andra sidan att få salladen tossad *fniss*.

Yngre i just det här fallet tänker jag 15-25 typ. Fast 30 är ju också yngre än jag :).
    Hur menar du med salladen? :)
  • Doc H
    Marie39 skrev 2017-06-11 00:53:51 följande:

Låter som du är en kvinna i min smak...

Har aldrig fått några klagomål när jag "rimmat"

Älskar att smaka på allt (fräscht) på en kvinna
  • Anonym (Vet inte)

Jag vet ju inte hur det är för andra, men jag tyckte det var rätt obehagligt de ggr jag var med om det när jag var yngre.

Nu är jag strax under 30 och nu känns det bättre både psykiskt och fysiskt.

• Anonym (Jo)

Inget för mig som är lite äldre.

• Anonym (Grov penis)
    Anonym (Vet inte) skrev 2017-06-11 22:28:50 följande:

Jag vet ju inte hur det är för andra, men jag tyckte det var rätt obehagligt de ggr jag var med om det när jag var yngre.

Nu är jag strax under 30 och nu känns det bättre både psykiskt och fysiskt.

Ok, vad tror du ledde till den vändningen? :) Jag är lite rumpfixerad generellt och älskar att smeka och massera den. Slickar gärna analen också :).
  • Anonym (Vet inte)
    Anonym (Grov penis) skrev 2017-06-12 17:29:09 följande:

Ok, vad tror du ledde till den vändningen? :) Jag är lite rumpfixerad generellt och älskar att smeka och massera den. Slickar gärna analen också :).

Mognad och självförtroende helt klart. Det är ju ett ganska utsatt ställe så för att kunna njuta av det och inte bara "gå med på det" krävs ju att man verkligen är helt bekväm med allt som har med sex att gör och inte längre riktigt bryr sig om såna saker man gjorde som ung.
  • Anonym (Älskar)

Min man har börjat göra det på mig dom senaste åren att slicka min anal, så skönt. Även ta in ett finger där. Då jag är väldigt förtjust i analsex o min man inte alls är det, så är jag väldigt nöjd att han kommit så långt i sin utveckling. Gör mina orgasmer mer intensiva.
    Men själv skulle han inte vilja ha samma behandling, tyvärr för mig!!! men, men kan inte få allt här i världen.

• Anonym (M35)

Har nyss testat att slicka tjejens anus efter många tankar. Har vilja prova men inte haft mod att göra det. Med några öl i kroppen gick jag hela vägen och det var superhäftigt. Hon tyckte det var bra med och kom när jag senare masserade där med fingrarna samtidigt som jag bad henne stimulera klittan själv. :)

• Anonym (Grov penis)
    Anonym (Vet inte) skrev 2017-06-13 17:24:03 följande:
    Mognad och självförtroende helt klart. Det är ju ett ganska utsatt ställe så för att kunna njuta av det och inte bara "gå med på det" krävs ju att man verkligen är helt bekväm med allt som har med sex att gör och inte längre riktigt bryr sig om såna saker man gjorde som ung.
    Ja, kan tänka mig att det tar lite tid att känna sig helt bekväm och avslappnad :).
    Nä, man förändras ju rätt mycket. De yngsta tror de är så jäkla vuxna, om de bara visste haha. Hur längesen var det sist du fick rumpan slickad då?
Svar på tråden Slicka rumpa