• Anonym (Grov penis)

Slicka rumpa

Hej!
    Undrar om det är skillnad mellan yngre och äldre tjejer vad gäller synen på att bli slickad i rumpan. Är det något som gillas eller finns nyfikenhet på att testa?

• Svar på tråden Slicka rumpa
  • HSL7510

när jag var yngre , på 90 talet fick jag ofta rimming av många tjejer. En del av mina killkompisar var t.om, lite avundsjuka

• Nyfiken666

Känns som det finns flertalet användare härinne som röstar ner alla inlägg som handlar om analsex. Nåja, dom vet ju inte vad dom går miste om tydligen Drömmer

• Tobben
    HSL7510 skrev 2025-06-06 18:08:15 följande:

när jag var yngre , på 90 talet fick jag ofta rimming av många tjejer. En del av mina killkompisar var t.om, lite avundsjuka

Jag har blivit rimmad av både yngre och äldre, utan att själv ha fört det på tal. 
    Första gången blev jag lite chockad, men det gick snabbt över till förtjusning.
    Jag är tacksam över att dessa kvinnor lärt mig ett och annat.
  • Anonym (Mina)
    Nyfiken666 skrev 2025-06-09 15:21:27 följande:

Känns som det finns flertalet användare härinne som röstar ner alla inlägg som handlar om analsex. Nåja, dom vet ju inte vad dom går miste om tydligen Drömmer

Vi går inte miste om nått
  • Anonym (Hurling)
    RaYzLeR skrev 2023-05-29 20:49:17 följande:

Få bajspartiklar på tungan? 🤢

+1. Sjukt vidrigt beteende Kräks  Hade aldrig dejtat. 
  • Nyfiken666
    Anonym (Mina) skrev 2025-06-09 22:42:31 följande:
    Vi går inte miste om nått
    Nej, du vet ju för du har provat Drömmer!!
  • Anonym (Mynta)

Det hela är så enkelt att vi alla är olika och har olika preferenser. Men det är också så att det idag verkar finnas de som vill påverka andra att testa än det ena än det andra. 

Jag frågar mig varför? Varför är man så intresserade av tekniker och varför ser man ner på vanligt vaniljsex.  

Några påstår att vaniljsex är tråkigt. Andra säger att de inte blir tillräckligt kåta av det. Jag vet inte men nog anar jag att det är någon annan stans skon klämmer. Man ser helt enkelt sex som en hobby. Inte som ett uttryck för kärlek och bekräftelse av sin partner.

Jag tror inte att meningen med det sexuella samlivet är att utmana varandra jag tror att sex bör vara ett sätt att ge varandra njutning.

• Anonym (Mina)
    Nyfiken666 skrev 2025-06-11 13:18:49 följande:
    Nej, du vet ju för du har provat Drömmer!!
    Nej för bara tanken äcklar mig att nån ska skicka mitt rövhål
  • Nyfiken666
    Anonym (Mina) skrev 2025-06-11 14:16:06 följande:
    Nej för bara tanken äcklar mig att nån ska skicka mitt rövhål
    Skicka inte rövhålet med PostNord bara för då kommer det inte fram Drömmer
  • Anonym (Mina)
    Nyfiken666 skrev 2025-06-11 14:36:51 följande:
    Skicka inte rövhålet med PostNord bara för då kommer det inte fram Drömmer
    Jag får väl välja DHL istället 😁
  • Nyfiken666
    Anonym (Mina) skrev 2025-06-11 17:17:06 följande:
    Jag får väl välja DHL istället 😁
    Japp, ta expressleverans jag är sugen nu Flört
  • Anonym (J)
    Nyfiken666 skrev 2025-06-23 10:51:18 följande:
    Japp, ta expressleverans jag är sugen nu Flört

Vidrigt. 

Måste vara längesen någon slickade din röv med tanke på att du är på ett forum och håller på?

• Nyfiken666
    Anonym (J) skrev 2025-06-23 11:00:17 följande:

Vidrigt. 

Måste vara längesen någon slickade din röv med tanke på att du är på ett forum och håller på?

Alldeles för längesen så där har du rätt. Dock förstår jag inte fortsättningen för jag har tyvärr inte tillräckligt lång tunga för att slicka diverse rövar runtom hela Sverige som sitter och suktar här på FL.
Svar på tråden Slicka rumpa