Slicka rumpa
Hej!
Undrar om det är skillnad mellan yngre och äldre tjejer vad gäller synen på att bli slickad i rumpan. Är det något som gillas eller finns nyfikenhet på att testa?
Hej!
Undrar om det är skillnad mellan yngre och äldre tjejer vad gäller synen på att bli slickad i rumpan. Är det något som gillas eller finns nyfikenhet på att testa?
när jag var yngre , på 90 talet fick jag ofta rimming av många tjejer. En del av mina killkompisar var t.om, lite avundsjuka
Känns som det finns flertalet användare härinne som röstar ner alla inlägg som handlar om analsex. Nåja, dom vet ju inte vad dom går miste om tydligen
när jag var yngre , på 90 talet fick jag ofta rimming av många tjejer. En del av mina killkompisar var t.om, lite avundsjuka
Känns som det finns flertalet användare härinne som röstar ner alla inlägg som handlar om analsex. Nåja, dom vet ju inte vad dom går miste om tydligen
Få bajspartiklar på tungan? 🤢
Det hela är så enkelt att vi alla är olika och har olika preferenser. Men det är också så att det idag verkar finnas de som vill påverka andra att testa än det ena än det andra.
Jag frågar mig varför? Varför är man så intresserade av tekniker och varför ser man ner på vanligt vaniljsex.
Några påstår att vaniljsex är tråkigt. Andra säger att de inte blir tillräckligt kåta av det. Jag vet inte men nog anar jag att det är någon annan stans skon klämmer. Man ser helt enkelt sex som en hobby. Inte som ett uttryck för kärlek och bekräftelse av sin partner.
Jag tror inte att meningen med det sexuella samlivet är att utmana varandra jag tror att sex bör vara ett sätt att ge varandra njutning.
Vidrigt.
Måste vara längesen någon slickade din röv med tanke på att du är på ett forum och håller på?
Vidrigt.
Måste vara längesen någon slickade din röv med tanke på att du är på ett forum och håller på?