• anna7607

    Hjälp mig

    Jag är 40 och fick mitt sista mf maj 2016 och har inte blivit gravid sen dess. Jag funkar mannen funkar men jag blir ändå inte gravid. Vaffan ska jag göra? Man blir ju helt paj. Min kvinnoklinik hjälper inte . Vad gör jag? Tips och råd tack...

  • Svar på tråden Hjälp mig
  • Gumman1234

    Be gyn spola dina äggledare och livmoder. Då kan de se om det finns polyper i vägen. Jag hade en liten polyp i livmodern och den gjorde två års försök fruktlösa. När de tog bort den blev jag gravid direkt. Lycka till????

  • anna7607
    Lee*** skrev 2017-06-18 11:38:51 följande:

    Privata kliniker , kan inte de hjälpa dig?


    Har du någon du kan rekommendera:)
  • Niinoo

    Jag gjorde en spolning och om inte det skulle hjälpa så blev jag rekommenderad ivf i uppsala, tror den hette Linné kliniken. Nåt med Linné i alla fall. Jag har även provat akupunktur vilket jag tror har hjälpt till i kombination med spolning för idag så fick jag positivt på gravidstickan. Vi har försökt sen missfallet -14. Jag är 39 år. Hoppas du hittar hjälp.

  • Niinoo

    Måste tillägga att det var kinesisk akupunktur. Min stress försvann tack vare behandling.

  • anna7607
    Niinoo skrev 2017-06-19 23:13:52 följande:

    Måste tillägga att det var kinesisk akupunktur. Min stress försvann tack vare behandling.


    Underbart Grattis

    Då ska jag börja med akupunktur jag med. På min klinik här vägrar dom spola.
  • Niinoo

    Läkaren som spolade sa att det kan ligga nåt mikroskopiskt i vägen, att det kan räcka med det för att inte bli gravid eftersom inget var blockerat, allt såg normalt ut. Konstigt att de inte spolar. Kan du självremittera? Eller gå till någon annan, ska finnas ett ställe Stockholm också men minns inte vad det heter. Sök på ivf Stockholm så kanske kliniken kommer upp.

Svar på tråden Hjälp mig