• Niinoo

Hjälp mig

Jag gjorde en spolning och om inte det skulle hjälpa så blev jag rekommenderad ivf i uppsala, tror den hette Linné kliniken. Nåt med Linné i alla fall. Jag har även provat akupunktur vilket jag tror har hjälpt till i kombination med spolning för idag så fick jag positivt på gravidstickan. Vi har försökt sen missfallet -14. Jag är 39 år. Hoppas du hittar hjälp.

• Niinoo

Måste tillägga att det var kinesisk akupunktur. Min stress försvann tack vare behandling.

• Niinoo

Läkaren som spolade sa att det kan ligga nåt mikroskopiskt i vägen, att det kan räcka med det för att inte bli gravid eftersom inget var blockerat, allt såg normalt ut. Konstigt att de inte spolar. Kan du självremittera? Eller gå till någon annan, ska finnas ett ställe Stockholm också men minns inte vad det heter. Sök på ivf Stockholm så kanske kliniken kommer upp.

• Niinoo
    anna7607 skrev 2017-06-20 00:15:32 följande:
    Underbart Grattis

Då ska jag börja med akupunktur jag med. På min klinik här vägrar dom spola.
    Hej! hur har det gått? Får du nån hjälp? Jag fick missfall igen i augusti :( 
  • Niinoo
    anna7607 skrev 2018-02-27 12:37:41 följande:

Inge barn här inte... visade sig att mannen dragits med bitestikelinflammation... så det finns inga simmare och dom kommer förmodligen inte tillbaka

Åh nej! ???? beklagar.
Svar på tråden Hjälp mig