IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej! Nykomling här! Glad att jag hittade den här tråden. Vi är mitt uppe i vårt första ivf-försök. Är på ruvardag 12 och får ta mitt gravtest imorgon!!! Jag är så nervös så jag spricker. Jag har 4 missfall i bagaget, 4 misslyckade inseminationer och vi har försökt i 5 år. Vi gör vår ivf i Falun. Vi tog bemfola och cetrotide och vi fick ut 20 ägg. 14 befruktade men bara 3 klarade sig...
Vad många vi är nu som ska genomför IVF i höst! Så spännande! Lycka till alla :)
Känns som att jag har lita för höga förhoppningar om att vi kommer kunna börja i höst. När jag läser om andras väntan, som är flera månader eller upp till ett år...
Känns som att jag har lita för höga förhoppningar om att vi kommer kunna börja i höst. När jag läser om andras väntan, som är flera månader eller upp till ett år...
Hej! Ny här :) har precis fått tid för läkarbesök den 29e augusti Hos Stockholm ivf! Kommer få börja behandlingen i september/oktober å det känns bra men läskigt! Lyssnar på ivf podden för fullt för å få reda på hur allt går till men kul å bolla lite tankar här också :)
Hoppas det går bra för alla!
Försöker räkna ut allt nu i kalendern så vi kan försöka planera. Men det löser sig väl tillslut!
Vi fick höra att det var 6-8 månaders kö sen helt plötsligt fick vi tid inom 2 månader. Nu kom sommaren emellan men annars hade jag redan börjat med behandlingen. Håll ut!
Hej! Ny här :) har precis fått tid för läkarbesök den 29e augusti Hos Stockholm ivf! Kommer få börja behandlingen i september/oktober å det känns bra men läskigt! Lyssnar på ivf podden för fullt för å få reda på hur allt går till men kul å bolla lite tankar här också :)
Hoppas det går bra för alla!