jag väger snart 120 kg
Fråga mig vad du vill!
Fråga mig vad du vill!
Hur känns det?
Jäkligt stressigt. Vill hinna med saker innan.
Vill du väga så mycket, är du stolt över det eller vad handlar det här om egentligen??
Jag vill inte och är inte stolt, men kan inte låta bli att äta för mycket för ofta.
Om du i te trivs med din vana och vill gå ner i vikt finns det hjälp att få. Ett sätt är Viktväktarna. Ett annat via din vårdcentral kan de fixa så du får träffa dietist som hjälper dig att lägga upp en plan för dig. Och till den tråkiga biten som måste är motionen. En promenad på ca 20-30 min i lugn takt i 6 dagar en dag där du kan ta en vilo dag.
Om du i te trivs med din vana och vill gå ner i vikt finns det hjälp att få. Ett sätt är Viktväktarna. Ett annat via din vårdcentral kan de fixa så du får träffa dietist som hjälper dig att lägga upp en plan för dig. Och till den tråkiga biten som måste är motionen. En promenad på ca 20-30 min i lugn takt i 6 dagar en dag där du kan ta en vilo dag.
Vill du att vi ska peppa varandra?
Jag är på isf!
Jag vet inte hur det funkar rent praktiskt, men vi kan väl
prova lite om du vill?
Jag behöver gå ner ca 40kg och hatar eg all form av motion
Hur känner du?
Konstig tråd.
Att väga under 120 pannor säger inget om något. Är man 160 och suttit framför datorn hela livet så är man väl ute på tunn is. Jag väger 128 kg men har synliga magrutor (i rätt belysning, hehe)... Är 198 cm lång.
Fråga mig vad ni vill?
Konstig tråd.
Att väga under 120 pannor säger inget om något. Är man 160 och suttit framför datorn hela livet så är man väl ute på tunn is. Jag väger 128 kg men har synliga magrutor (i rätt belysning, hehe)... Är 198 cm lång.
Fråga mig vad ni vill?
Vad äter du egentligen? Har alltid varit nyfiken på hur man lyckas få i sig allt som krävs för att gå upp så mycket i vikt.