• Anonym (Snart)

jag väger snart 120 kg

Fråga mig vad du vill!

• Svar på tråden jag väger snart 120 kg
  • Anonym (Vera i Rökulla)

120 kg, inte illa, vill du väga så mycket???

Lev på apelsiner och vatten nån månad så löser det sig nog!

• Anonym (ol)

Det skulle vara intressant att få veta lite om vad och hur mycket du äter en vanlig dag?

• Anonym (Snart)

Jag äter väldigt mycket men har en bra ämnesomsättning tydligen. Är ju ännu inte uppe i 120 kg. Frukost: en skiva proteinbröd med 4 skivor ost, två dl lindahls kvarg. Lunch: lasagne (nästan hela biten) + mkt grönsaker. Mellanmål en bar (typ friggs) 190 kcal. Middag omelett ( gjord på två ägg + extra äggvitor) m grönsaker och på kvällen kanske nån frukt och kvarg.
    Men igår tex åt jag till middag två rågade tallrikar med grillat kött m tillbehör, chips, nötter förutom lunchen som var en liten västerbottenpaj och frukosten som var två skivor proteinbröd med ost.

• Anonym (420)
    Anonym (Snart) skrev 2017-06-14 14:36:08 följande:

Jag äter väldigt mycket men har en bra ämnesomsättning tydligen. Är ju ännu inte uppe i 120 kg. Frukost: en skiva proteinbröd med 4 skivor ost, två dl lindahls kvarg. Lunch: lasagne (nästan hela biten) + mkt grönsaker. Mellanmål en bar (typ friggs) 190 kcal. Middag omelett ( gjord på två ägg + extra äggvitor) m grönsaker och på kvällen kanske nån frukt och kvarg.
    Men igår tex åt jag till middag två rågade tallrikar med grillat kött m tillbehör, chips, nötter förutom lunchen som var en liten västerbottenpaj och frukosten som var två skivor proteinbröd med ost.

Mat fem gånger per dag? Oj, jag brukar äta två eller tre gånger. Lämna bort frukosten eller kvällsmaten till att börja med.
  • Anonym (Snart)

Brukar äta 5-6 ggr/dag. Ca 2500 kcal men promenerar en del, simmar 35 minuter två ggr/v, styrketränar två ggr/vecka samt kör någon kondition ca 50 minuter ca 4 ggrvecka.
    Äter jag för mycket?

• Anonym (asta)
    Anonym (Snart) skrev 2017-06-14 14:36:08 följande:

Är du på riktigt? Varför har du blivit så tung? Äter du som en gris mellan varven och låtsas som ingen ser och inte du själv heller?
  • Anonym (asta)
    Anonym (Snart) skrev 2017-06-14 16:39:47 följande:

Brukar äta 5-6 ggr/dag. Ca 2500 kcal men promenerar en del, simmar 35 minuter två ggr/v, styrketränar två ggr/vecka samt kör någon kondition ca 50 minuter ca 4 ggrvecka.
    Äter jag för mycket?

Så du menar att du äter 2500kcal/dygn och promenerar, simmar/stryketränar och kör kondition 4 ggr /vecka och du blir bara allt fetare? Vad tror du själv är problemet? (om det nu är ett problem)?
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Vera i Rökulla) skrev 2017-06-14 09:16:01 följande:
    120 kg, inte illa, vill du väga så mycket???

Lev på apelsiner och vatten nån månad så löser det sig nog!
    man kan få tarmvred av att äta för mycket apelsiner om man inte tuggar extremt noga
    en kost på bara apelsiner är nog inte att rekommendera
  • Anonym (Snart)
    Anonym (asta) skrev 2017-06-14 18:13:14 följande:
    Så du menar att du äter 2500kcal/dygn och promenerar, simmar/stryketränar och kör kondition 4 ggr /vecka och du blir bara allt fetare? Vad tror du själv är problemet? (om det nu är ett problem)?
    Så jag borde inte bli fetare med denna kosthållning och träning?

Ingen som undrar hur många kilo ifrån 120 kg jag är?
  • Anonym (asta)
    Anonym (Snart) skrev 2017-06-14 18:20:12 följande:
    Så jag borde inte bli fetare med denna kosthållning och träning?

Ingen som undrar hur många kilo ifrån 120 kg jag är?
    Hur många kilo från 120 är du? 40?
Svar på tråden jag väger snart 120 kg